آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

داعش 90 مسیحی را در سوریه ربود



اخبار,اخباربین الملل, داعش

گروه غیردولتی ناظر حقوق بشر سوریه روز سه شنبه اعلام کرد که دستکم 90 مسیحی در دو روستای تل شامیرام و تل هرمز در اطراف شهرک تل تمر در سوریه از سوی تروریست های داعش ربوده شدند.

این گروه در پایگاه اینترنتی خود افزود که درگیری های سختی بین نیروهای کرد و تروریست های داعش در منطقه تل تمر و اطراف آن جریان دارد.این پایگاه اینترنتی افزود که از سوی دیگر بمباران مواضع تروریست ها در حومه جنوبی منطقه تل حمیس در اطراف قامشلی منجر به هلاکت 14 نفر از تروریستها شد.در ادامه این گزارش آمده است که شلیک خمپاره نیروهای پیشمرگ کرد به روستای سلیمه در اطراف منطقه جزعه نزدیک مرز سوریه و عراق به کشته شدن هشت نفر و عقب نشینی تروریست های داعش از این منطقه منجر شد.

تروریست ها داعش در تابستان گذشته با حمایت برخی کشورهای منطقه از جمله ترکیه، عربستان و قطر بخش هایی از خاک عراق و سوریه را اشغال کرده اند. در هفته های اخیر با تهاجم ارتش عراق که با همکاری نیروهای مردمی صورت گرفته، تروریستهای داعش از بخشهایی از خاک این کشور عقب رانده شده اند.
 

 اخبار بین الملل -  ایرنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------