هکرِ سرورِ داعش، چه چیزهایی دیده است؟



اخبار,اخباربین الملل,هک کردن پایگاه اینترنتی گروه تروریستی داعش

یک برنامه نویس رایانه در مصر با هک کردن پایگاه اینترنتی گروه تروریستی داعش، به تصاویر اصلی سربریدن و آتش زدن قربانیان دست یافت و از وجود ویدیوهای آتش زدن قربانیان خبر داد که هنوز پخش نشده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "احمد سماره" گفت: پایگاه اینترنتی داعش را یک ماه پیش، هک کردم. وقتی داعش، "معاذ الکساسبه" خلبان اردنی را به آتش کشیدند، دقیقا در روز 3 فوریه، به سرور داعش نفوذ کردم و همه فایل های موجود در آن سرور را مرور کردم، تا به فایلی رسیدم که ویدیوهای اعدام، قتل، آتش زدن و سربریدن را پنهان می کنند و از آن چه در آن فایل دیدم، وحشت زده شدم.

وی با بیان این که ویدیوی کامل آتش زدنِ خلبان اردنی را مشاهده کرده است، خاطر نشان کرد: تصویر برداری این فیلم، وقت زیادی از آن ها گرفته است. آن ها برای این که کار، به بهترین صورت فیلم برداری شود، برخی از صحنه ها را چند بار تکرار می کردند. فیلم برداری از این صحنه ها را افرادی خارجی به عهده داشتند که انگلیسی را به صورت روان و سلیس صحبت می کردند. کارگردان نیز آمریکایی بود و این مساله را از لهجه اش فهمیدم، اما بقیه از کشورهای مختلف بودند. صحنۀ آتش زدن معاذ کساسبه چند بار تکرار شد. کارگردان عصبانی می شد و از آن ها می خواست مرتب این تصویر را تکرار کنند، تا این که عملا صحنۀ آتش زدن را انجام دادند. آن ها واقعا او را آتش زدند و هیچ فوتوشاپی در کار نبود.

به گزارش شبکه السومریه نیوز، سماره افزود: در میان ویدیوها، ویدیوهایی هم از آتش زدن دو ژاپنی وجود داشت که داعش هنوز آن را پخش نکرده است. در میان فیلم های پخش نشده، فیلم هایی هم از سر بریدن شماری افراد خارجی وجود داشت.

این هکر مصری درباره ویدیوی سربریدن قبطی های مصری در لیبی نیز گفت: این فیلم را یک هفته پیش از پخشِ آن، دیدم و متاسفانه نمی دانستم که قربانیان مصری هستند و از آن جا که نمی دانستم داعش افرادی مصری را ربوده است، گمان نمی کردم این قربانیان مصری باشند. سربریدنِ افراد، در فاصله ای بسیار زیاد از پخش فیلم آن صورت گرفت، زیرا ویدیوی آن ها، یک ماه پیش از پخش، تهیه شده بود. در فیلمی که من مشاهده کردم، قربانیان، هنگام سربریده شدن، جیغ می کشیدند.

وی با اشاره به این که کارگردانان و تهیه کنندگانِ این فیلم نیز خارجی بودند، پنج دوربین را برای فیلم برداری از این جنایت به کار گرفتند و برای تدوینِ آن از افکت صوتی و تصویری و موسیقی استفاده کردند. آن ها از افکت به شیوه ای مطالعه شده استفاده می کردند، بعضی مواقع آن را کُند می کردند و هنگام کشتن آن را تند می کردند تا در بیننده، رعب و وحشت ایجاد کنند و این همان شیوه ای است که در فیلم های جهانی به کار گرفته می شود.

سماره در ادامه گفت: وقتی فیلم سر بریدن مصری پخش شد، تازه متوجه شدم که این افراد مصری بودند. به همین سبب، فوری تصاویر آنان را پخش منتشر کردم. هنگامی که 47 فیلم موجود در سرور را به صورت سطحی بررسی می کردم، نمی دانستم این افراد مصری هستند و حتی نمی دانستم که داعش شماری مصری را ربوده است.

وی تاکید کرد: ویدیوی سربریدن مصری ها را به صورت کامل و بدون مونتاژ روی سرور مشاهده کردم. در میان قربانیان، پیرمردی بنگالی بود که بسیار ترسیده بود و بدون صدا گریه می کرد. هر بار یکی از قربانیان حرف یا جیغ می زد، کارگردان "کات" می داد و کار را از سر می گرفتند.

هکر مصری خاطر نشان کرد: همه صداهایی که بر روی این فیلم گذاشته شده است، استودیویی و افکت هستند.

سماره همچنین گفت: علاوه بر این، ویدیوی سربریدن اشخاص ژاپنی و اروپایی و ده ها ویدیوی مربوط به آتش زدن ژاپنی ها به شیوۀ آتش زدن الکساسبه نیز در این فایل مشاهده کردم.


  اخبار بین الملل  - العالم 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------