آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

بازداشت نظامی آمریکایی و پسرعمویش به اتهام کمک به داعش + عکس



نیروهای امنیتی در ایالت ایلینویز آمریکا یک نظامی این کشور و پسرعمویش را به اتهام کمک به گروه تروریستی داعش دستگیر کردند.

به گزارش  ابنا ـ وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد یک نظامی آمریکایی و پسر عمویش به اتهام همدستی برای کمک به داعش بازداشت شده‌اند.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد «حسن ادموندز» ۲۲ ساله و «یوناس ادموندز» ۲۹ ساله به همدستی برای کمک مالی به گروه داعش متهم شده‌اند.

این بیانیه افزود حسن ادموندز چهارشنبه شب هنگامی که قصد داشت به مصر برود در فرودگاه شیکاگو بازداشت و پسر عمویش نیز در خانه‌اش در ایلینویز دستگیر شد.

این دو نفر هر دو اهل ایلینویز هستند.

یکی از مقامات وزارت دادگستری آمریکا گفت: ما کسانی را که خواهان حمایت از داعش هستند تعقیب و مجازات می‌کنیم. هر کسی که شهروندان و متحدان ما را چه در داخل و چه در خارج تهدید کند با نیروی کامل عدالت روبرو خواهد شد.

وزارت دادگستری آمریکا همچنین اعلام کرد یوناس ادموندز پس از خروج ازآمریکا درصدد استفاده از لباس نظامی حسن ادموندز - از نیروهای گارد ملی در نیروی زمینی ارتش آمریکا بوده - برای حمله به پایگاهی در شمال ایلینوی بوده است.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا آمده است که این دو جوان، بعد از افشای طرح خود برای جاسوس مخفی دفتر فدرال آمریکا (اف بی‌آی) بازداشت شدند.

برای حسن و یوناس ادموندز ممکن است مجازاتی برابر با ۱۵ سال حبس و جریمه‌ای به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار برای آنان درنظر گرفته شود.

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش


 اخبار بین الملل  -  ابنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------