اظهارات رئوفانه وزیر سعودی : هر کس را بکشیم، یک میلیون ریال به خانواده اش می دهیم!



اخبار,اخباربین الملل,وزیر دفاع سعودی

وزیر دفاع عربستان سعودی در دستوری رئوفانه (!) داد تا به خانواده های نظامیان این کشور که در جنگ یمن کشته می شوند یک میلیون ریال سعودی پرداخت شود.

به گزارش انتخاب، محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود در ادامه، بر لزوم حمایت از خانواده های نظامیان عربستانی که در درگیریها در مرزهای یمن کشته می شوند، تاکید کرد!

این سخنان وزیر دفاع سعودی، با آب و تاب فراوان توسط شبکه العربیه منتشر شده است.

این درحالیست که بنا به اخبار منتشر شده، تاکنون بیش از 1500 نفر در این حملات کشته شده‌اند و نزدیک به 1000 منزل مسکونی در این کشور تخریب شده است.

در همین حال مسعود شجره فعال بین المللی حقوق بشر می گوید: مضحک است که عربستان سعودی به بمباران یمن مبادرت کند و در عین حال از کمک به این کشور سخن به میان آورد. این وضع مسخره است. مردم یمن به پایان جنگ نیاز دارند. اقدامات سعودی ها در یمن، وحشیانه است و هیچ فایده ای برای مردم یمن ندارد. مردم یمن از عربستان سعودی به علت جنایتهایش در کشورشان نفرت دارند و نفرت آنها به علت جنگ اخیر افزایش یافته است.

 جنبش انصار الله يمن آماده حمله در سراسر مرز با عربستان است

سخنگوی ائتلاف بین المللی تحت فرماندهی عربستان بر ضد جنبش انصار الله یمن اعلام کرد اعضای این جنبش برای عملیات جدیدی در مرز با عربستان آماده می شوند.

احمد عسیری سخنگوی ائتلاف عاصفه الحزم ( طوفان قاطعیت ) در کنفرانس خبری گفت همه تلاش ها برای جلوگیری از حمله به استان صعده صورت گرفته است و نیروهای نظامی به این منطقه اعزام شده اند.

وی افزود ائتلاف عربستان از نیروهای وفادار به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری یمن در سایر استان ها نیز حمایت می کند.


 احبار  بین الملل  - انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------