آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

سلاح استراتژیک داعش چیست ؟



اخبار,اخباربین الملل, گروه تروریستی داعش

داعش از اعدام به عنوان یک سلاح استراتژیک برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند.

به گزارش ابنا ـ داعش از اعدام به عنوان وسیله‌ای برای پیش بردن استراتژی‌های خود بهره می‌برد. اعدام‌های این گروه تروریستی با برنامه قبلی و در زمان و مکان برنامه ریزی شده توسط داعش صورت می‌گیرد.

قدرت نمایی داعش با اعدام!
داعش از اعدام تنها به عنوان وسیله‌ای برای مجازات کردن استفاده نمی‌کند، بلکه داعش از این طریق به دنبال ایجاد رعب در میان دشمنان خود است و برای همین است که داعش اعدام دشمنانش را به صورت علنی در میادین اصلی شهر‌ها انجام می‌دهد. البته این گروه تروریستی اعدام‌هایی که نشان ضعف این گروه باشد را به صورت مخفیانه و در زندان‌ها انجام می‌دهد. به عنوان نمونه می‌توان به اعدام برخی از رهبران گروه داعش که جاسوس از آب درآمدند، اشاره کرد.

گروه تروریستی داعش با اعدام اتباع غربی همچون روزنامه نگاران و امدادگران به دنبال نشان دادن قدرت خود به دیگران است. این گروه تروریستی با این اعدام‌ها می‌خواهد نشان دهد که آن قدر قدرتمند است که از هیچ کشوری ترسی ندارد.

اعدام‌های داعش در راس اخبار رسانه‌های دنیا
شیوه حرفه‌ای داعش در تصویر برداری صحنه‌های اعدام هم به این هدف داعش کمک کرده است و این گروه تروریستی با این شیوه توانسته است توجه رسانه‌های دنیا را به خود جلب کند. هم اکنون خبرهای اعدام داعش به خبر اول رسانه‌های جهان تبدیل شده است.

پخش تصاویر اعدام‌های داعش به این گروه کمک کرده است تا نیروهای جدید با دیدن این صحنه‌ها جذب این گروه تروریستی شوند، علاوه بر این اعدام‌ها باعث بالا رفتن روحیه عناصر این گروه تروریستی شده است.

 

 اخبار بین الملل  -  ابنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------