انتشار فیلم سربریدن 4 یمنی توسط داعش



اخبار,اخباربین الملل, داعش

گروه تروریستی داعش روز پنجشنبه ویدیویی انتشار داد که بنا به اعلام این گروه، سربریدن چهار سرباز یمن و تیراندازی به ده نفر دیگر را نشان می دهد.

گروه تروریستی داعش در یمن پیش از این مسؤولیت حملاتی را پذیرفته و فیلمی اینترنتی را در مورد تمرینات نظامی خود منتشر ساخته بود اما این نخستین بار است که در ویدئویی که به شاخه این گروه در استان شبوع نسبت داده شده، قتل و کشتار به نمایش گذاشته است.

سایت یک گروه خدمات اینترنتی ناظر مستقر در آمریکا اعلام کرد: در این فیلم مشخص نشده است که این قتل ها چه موقع انجام شده اما پیش از اعدام، این مردان در مقابل دوربین حاضر شده و گفتند که سربازان تیپ دو سواره نظام ارتش یمن هستند. گزارشهای مطبوعاتی محلی حکایت از آن دارند که 14 سرباز این واحد در اواسط ماه آوریل قتل عام شده اند.

این ویدئو که شب هنگام ضبظ شده، نشان می دهد که این مردان روی زمین زانو زده و چهره های نقابداری پشت سر آنها قرار دارند. سپس جنازه های چهار نفر که سرهای بریده شان روی سینه هایشان قرار گرفته بود به تصویر کشیده شد و متعاقباً مردان دیگری نشان داده شدند که از ناحیه سر با سلاحهای تهاجمی هدف گلوله قرار گرفته بودند؛ در حالی که روی زمین زانو زده بودند.

در بیانیه جداگانه یک شاخه دیگر داعش در منطقه حضرموت اعلام شده است که این گروه ضمن حمله به یک ایست بازرسی ارتش، سربازان را مجبور به فرار کرده است.

گروه تروریستی القاعده در شبه جزیره عرب که شاخه یمنی این گروه محسوب می شود، در حملات تروریستی که در طول سالهای اخیر در سراسر این کشور انجام داده، صدها نفر را کشته است. 

 

 اخبار  بین الملل  -  تابناک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------