آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

از همسر سرکرده داعش بازجویی می‌شود



اخبار,اخبار بین الملل, داعش

مقامات آمریکایی می‌گویند از همسر دستگیر شده یکی از سرکردگان داعش درباره نحوه برخورد این گروه تروریستی با گروگان‌ها بازجویی به عمل خواهد آمد.

مقامات آمریکایی می‌گویند از همسر دستگیر شده یکی از سرکردگان داعش درباره نحوه برخورد این گروه تروریستی با گروگان‌ها بازجویی به عمل خواهد آمد.

به گزارش فارس، مقامات آمریکایی می‌گویند از همسر دستگیر شده یکی از سرکردگان داعش درباره نحوه برخورد این گروه تروریستی با گروگان‌ها بازجویی به عمل خواهد آمد.

به گزارش رویترز، مقامات امنیتی و مجری قانون آمریکا می‌گویند دولت این کشور معتقد است «ابو سیاف» که هفته گذشته در یکی از حملات هوایی کشته شد مسئولیت گروگان‌های خارجی داعش را به عهده داشته است.

کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد که نیروهای ارتش آمریکا برای دستگیری «ابو سیاف» و همسرش به نام «ام سیاف» اقدام به انجام یک حمله در شرق سوریه کرده‌اند. بنا به اعلام کاخ سفید «ام سیاف» توسط نیروهای آمریکایی دستگیر اما ابوسیاف بعد از درگیری با نیروهای آمریکایی کشته شد.

کماندوهای آمریکایی یک زن یزیدی که ظاهراً ابو سیاف و همسرش وی را به اسارت گرفته بودند را آزاد کردند.


 اخبار  بین الملل  -  فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------