آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

دیدار اوباما با تیم امنیت‌ملی آمریکا درباره الرمادی



اخبار,اخبار بین الملل,باراک اوباما

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن تشکیل جلسه با اعضای تیم امنیت ملی این کشور، گفت واشنگتن به طور کامل از دولت عراق در مبارزه با داعش حمایت می‌کند.

به گزارش فارس، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه برای بررسی وضعیت تحرکات گروه تروریستی داعش در شهر الرمادی عراق، با تیم امنیت ملی کاخ سفید دیدار کرد.

بنا بر اعلام سخنگوی کاخ سفید، رئیس‌جمهور آمریکا در این نشست بر حمایت کامل واشنگتن از حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق در مبارزه با داعش تأکید کرده است.

در بیانیه واشنگتن، هدف از نشست روز سه‌شنبه «بحث در مورد اوضاع عراق و راهبردمان برای مقابله با تهدید داعش در عراق و سوریه» اعلام شده است.

کاخ سفید همچنین اعلام کرده است که واشنگتن تسریع روند آموزش و تجهیز عشایر اهل سنت عراق برای مبارزه با داعش را نیز بررسی می کند.

روزنامه دیلی‌تلگراف پیش از این گزارش داده بود امنیت الرمادی که اوایل این هفته بخش‌ اعظم آن به اشغال داعش درآمد، در اختیار نیروهایی بوده است که آمریکا آن‌ها را آموزش داده بود.


  اخبار  بین الملل  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------