آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

همسر اوباما تابلو هشدار "عکس‌برداری ممنوع" را پاره کرد+عکس



اخبار,اخباربین الملل,عکسبرداری در کاخ سفید

همسر اوباما با پاره کردن تابلو هشدار عکسبرداری ممنوع کاخ سفید ، لغو قانون ده سال گذشته، عکسبرداری از داخل کاخ سفید را رسما اعلام کرد

میشل اوباما، همسر رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه با انتشار ویدیویی که در آن وی تابلو هشدار عکسبرداری ممنوع را پاره می کند، به بازدیدکنندگان کاخ سفید این نوید را داد که از این پس عکسبرداری از داخل کاخ سفید منع قانونی نخواهد داشت.

عکسبرداری از کاخ سفید که طی بیش از یک دهه گذشته ممنوع بود، با به روی کار آمدن شبکه های اجتماعی بطور جدی تر از طرف مأموران امنیتی کاخ سفید دنبال می شد، بطوری که زیر تابلو های هشدار عکس برداری ممنوع، استفاده از شبکه های اجتماعی نیز ذکر شده بود.

کاخ سفید در اقدام جدید نه تنها عکسبرداری از داخل کاخ سفید را بلامانع اعلام کرده بلکه بازدیدکنندگان را به استفاده از هشتگ white house tour# برای به اشتراک گذاشتن عکس هایشان تشویق می کند.

به گزارش ایرنا از تارنمای کاخ سفید، وارد کردن دوربین های بزرگ و چوب های عکس برداری سلفی به کاخ سفید همچنان ممنوع خواهد بود.

 

 اخبار  بین الملل  - ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------