آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

قتل‌عام 64 سرباز مصر توسط داعش در سینا



اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

منابع پزشکی مصر در شمال سینا روز چهارشنبه اعلام کردند که تعداد نیروهای امنیتی کشته شده در حمله تروریست های داعش به شمال صحرای سینا، به 64 تن رسید.

 به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری مصری الیوم السابع، یک مقام پزشکی در شمال سینا اعلام کرد که شمار نیروهای امنیتی کشته شده در حمله تروریست ها به پنج مرکز امنیتی در شیخ زوید واقع در شمال صحرای سینا، به 64 تن رسید. وی افزود: در درگیری های نیروهای ارتش با افراد مسلح، نیز تاکنون 35تروریست، به هلاکت رسیده اند. یک مقام امنیتی مصری نیز به الیوم السابع گفت که 120 تروریست با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده و سلاح های سنگین به مراکز امنیتی نیروهای ارتش در شمال سینا حمله کردند.

وی توضیح داد: تروریست ها با استفاده از سه خودروی بمب گذاری شده به مرکز افسران مصری در العریش، مرکز امنیتی السدره و ابو رفاعی در شیخ زوید حمله کردند. همچنین شاهدان عینی در شمال سینا از شنیدن صدای مهیب انفجاری جدید در مرکز شهر شیخ زوید خبر دادند و گفتند گروه های مسلح سقف برخی از ساختمان را به کنترل خود در آوردند و در برخی خیابان ها حضور دارند و به سمت نیروهای مرکز پلیس شیخ زوید گلوله شلیک می کنند.

اهالی شیخ زوید تاکید کردند که نیروهای امنیتی مستقر در مرکز پلیس شیخ زوید، بوابه و الضرائب و الزهور نیز حملات گروه های مسلح را به شلیک خمپاره پاسخ می دهند. همچنین، شبکه های تلوزیونی صحنه هایی را نشان می دهند که در آن نیروهای داعش سوار بر تانک های به غنیمت گرفته شده از ارتش مصر، سرگرم مانور اند. شاهدان عینی همچنین اعلام کردند که در این درگیری ها 2 تن کشته و 7 تن دیگر زخمی شدند که با کمک اهالی منطقه به بیمارستان منتقل شدند.

گروه ولایت سینا که اخیرا با گروهک تروریستی - تکفیری داعش بیعت کرده، مسوولیت حملات خونین روز چهارشنبه به نیروهای ارتش مصر در سینا را بر عهده گرفته است. در ماه های اخیر علاوه بر غیرنظامیان، صدها پلیس و سرباز ارتش مصر در حملات تروریستی و عمدتا در سینای شمالی کشته شده اند.


 اخبار بین الملل  -  ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------