آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

اعدام یک روزنامه‌نگار عراقی به دست داعش



اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

تروریست های داعش «سهی احمد راضی» خبرنگار عراقی را چند روز پس از ناپدید شدندش در موصل اعدام کردند و جسد وی که آثار شلیک گلوله در آن دیده می شد را به خانواده اش تحویل دادند.

نیروهای پیشمرگه کرد از کشته شدن دو تن از تروریست های مسلح داعش و انهدام یک خودرو حامل سلاح متعلق به این گروهک در غرب موصل خبر دادند.

به گزارش مهر به نقل از السومریه نیوز، «دلشاد مولود» مسئول اطلاع رسانی نیروهای پیشمرگه «الزیرفانی» گفت: نیروهای کُرد با هماهنگی هواپیماهای ائتلاف به خودروی متعلق به گروهک تروریستی داعش در منطقه الکسک واقع در غرب موصل حمله کردند که در این حمله خودرو حامل سلاح به طور کامل منهدم شد و تمام سرنشینان آن به هلاکت رسیدند.

در خبری دیگر مربوط به تحولات عراق اینکه دیده بان عراقی آزادی مطبوعات وابسته به سندیکای روزنامه نگاران عراقی از اعدام یک خبرنگار در شهر موصل به دست تروریست های داعش خبر داد.

دیده بان آزادی مطبوعات عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تروریست های داعش «سهی احمد راضی» خبرنگار عراقی را چند روز پس از ناپدید شدندش در موصل اعدام کردند و جسد وی که آثار شلیک گلوله در آن دیده می شد را به خانواده اش تحویل دادند.

دیده بان آزادی مطبوعات عراق، اقدامات جدی برای توقف کشتار و خونریزی که باعث ایجاد نگرانی در مورد آینده تاریک آزادی بیان و فعالیت خبرنگاری در منطقه عربی می شود را خواستار شد.

طبق بیانیه، سهی احمد راضی خبرنگار روزنامه محلی نینوا بود که چند روز پیش از منزلش در شرق موصل ربوده شده و توسط تروریست های داعش به مکان نامعلوم منتقل شد. «دادگاه شرعی» وابسته به داعش سهی را به اتهام جاسوسی برای طرف های مخالف به قتل رسانده است.

در همین راستا شیخ «نعیم الکعود» شیخ عشیره البونمر در استان الانبار گفت: ۱۷ نفر از مبارزان این عشیره در درگیری با تروریست ها داعش در الانبار کشته شده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

وی افزود: گروهک تروریستی داعش حملات گسترده ای را از شهر بیجی در استان صلاح الدین به سمت منطقه «بروانه» که محل سکونت قبیله البونمر است را شروع کردند.

شیخ نعیم الکعود با بیان اینکه درگیری ها میان مبارزان البونمر و تروریست های داعش منجر به کشته ۱۷ نفر از افراد قبلیه و زخمی شدن ده ها نفر دیگر شد، از دولت مرکزی عراق مداخله فوری برای نجات منطقه بروانه و ارسال تجهیزات، ذخایر و کمک های نظامی به رزمندگان عشیره به منظور مقابله  با تروریست های داعش را خواستار شد.


  اخبار بین الملل  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------