آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

پادشاه عربستان به طور ناگهاني فرانسه را ترک کرد



اخبار,اخباربین الملل ,پادشاه عربستان

برخی منابع خبری فاش کردند پادشاه عربستان سعودی به طور ناگهانی فرانسه را به مقصد مغرب ترک کرده است و منتظر فراهم شدن شرایط مناسب در آمریکاست تا برای مداوای بیماری خود به این کشور عزیمت کند.

به گزارش صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری «پانورامای خاورمیانه»، فعال رسانه ای و سیاسی عربستان که به فاش کردن خبرهای پشت پرده خاندان آل سعود معروف است در تازه ترین مطلب در صفحه شخصی اش در پایگاه اجتماعی «توییتر» نوشت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان وارد منطقه «طنجه» در مراکش شد.

 

شاهدان اعلام کردند پنج فرورند هواپیمای بوینگ 747 و چند هواپیمای هرکولس پادشاه عربستان و همراهانش را به طنجه منتقل کردند. احتمال دارد پادشاه برای معالجه مشکلات و بیماری خود در ناحیه کمر و قلب طی روزها یا هفته های آینده عازم آمریکا شود. سفر وی پس از فراهم شدن آمادگی ها و شرایط مساعد در آمریکا انجام خواهد شد.

مجتهد در مطالبی که پیش از این منتشر کرد تاکید کرده بود پادشاه عربستان به طور ناگهانی مکان اقامت خود را در سواحل فرانسه به طرف طنجه ترک کرده است.

این فعال رسانه ای ناشناس عربستانی افزوده است سفر پادشاه عربستان سعودی به آمریکا پیش از این چند بار به علت نگرانی از شرایط سیاسی در آمریکا و بیماری آلزایمر پادشاه به تعویق افتاده است زیرا این نگرانی وجود دارد که پادشاه با مسئولان و مقامات آمریکایی در شرایط نامناسب عقلی که با آن مواجه است دیدار کند و علت آن نیز این است که بیماری پادشاه پنهان کردنی نیست. از این رو، با هماهنگی مقامات آمریکا ترتیبی اتخاذ شده است تا پادشاه به طور شتابزده و اعلام نشده به آمریکا سفر کند تا فقط با آن دست از مسئولان آمریکایی دیدار کند که از وضع وی اطلاع و اطمینان دارند و به این ترتیب از حضور در جلسات و نشست ها پرهیز کند.


 اخبار  بین الملل  -  صدا و سیما
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------