آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

سیستم رفـاه اجتماعی داعش و کمک به فقـرا!+تصویـر



این روزنامه بریتانیایی با انتشار عکس هایی از کمک های داعشی ها به نیازمندان برای جلب حمایت آنان و افزایش اعضای خود می نویسد:"این کمک ها پس از شکایت مردم موصل درباره کمبود مواد غذایی صورت گرفته است. داعش عکس هایی از دفترچه هایی منتشر کرده که در آن ها نام افراد و میزان کمک دریافتی ثبت می شود. این روزنامه اشاره می کند که داعش با انتشار چنین تصاویری قصد دارد تا مخاطبان را متقاعد کند که به فقرا پول می دهد

  روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار گزارشی تصاویری از کمک های نقدی اعضای داعش به فقرا را منتشر کرده است. این روزنامه اشاره می کند که داعشی ها در حالی مدعی کمک به فقرا و نیازمندان هستند که خود یکی از عوامل اصلی توسعه نیافتگی و ویرانگری و در نتیجه مانعی در برابر توسعه اقتصادی بوده اند.

 

اخبار,اخبار بین الملل,کمک های نقدی اعضای داعش به فقرا


به گزارش خرداد، این روزنامه بریتانیایی با انتشار عکس هایی از کمک های داعشی ها به نیازمندان برای جلب حمایت آنان و افزایش اعضای خود می نویسد:"این کمک ها پس از شکایت مردم موصل درباره کمبود مواد غذایی صورت گرفته است. داعش عکس هایی از دفترچه هایی منتشر کرده که در آن ها نام افراد و میزان کمک دریافتی ثبت می شود."

اخبار,اخبار بین الملل,کمک های نقدی اعضای داعش به فقرا

 

اخبار,اخبار بین الملل,کمک های نقدی اعضای داعش به فقرا


این روزنامه اشاره می کند که داعش با انتشار چنین تصاویری قصد دارد تا مخاطبان را متقاعد کند که به فقرا پول می دهد و سعی دارد زندگی خوبی را برای ساکنین مناطق تحت اشغال خود در عراق و سوریه فراهم کند. 

 

اخبار,اخبار بین الملل,کمک های نقدی اعضای داعش به فقرا

 

اخبار بین الملل  -  خرداد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------