آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

اشعار زنـان بیـوه شبه نظامیان چچنی وابسته به داعش+تصویـر



رادیو آزاد اروپا اشاره می کند که اخیرا شبه نظامیان چچنی اشعار تازه و هم چنین اشعار کلاسیک سروده شده شان را در زمان جنگ علیه نیروهای روس در قفقاز شمالی در شبکه های اجتماعی وب سایت های شان به اشتراک می گذارند. این اشعار عموما توسط زنان عمدتا بیوه چچنی نوشته شده اند که همسران شان در درگیری ها کشته شده اند و معمولا در شعر تجربیات شخصی خود درباره همسری یکی از مردانی که به گروهی مسلحانه پیوسته را بیان کرده اند.

اخبار,اخبار بین الملل, گروه تروریستی داعش


رادیو آزاد اروپا با انتشار گزارشی اشاره می کند زمانی که شبه نظامیان چچنی از قفقاز شمالی در سال 2012 میلادی برای کمک رسانی به گروه های سلفی تکفیری به سوریه آمدند یک سنت فرهنگی تعجب برانگیز را با خود به همراه آوردند: سرودن اشعار حماسی.

به گزارش خرداد، رادیو آزاد اروپا اشاره می کند که اخیرا شبه نظامیان چچنی اشعار تازه و هم چنین اشعار کلاسیک سروده شده شان را در زمان جنگ علیه نیروهای روس در قفقاز شمالی در شبکه های اجتماعی وب سایت های شان به اشتراک می گذارند. رادیو آزاد اروپا در این باره می نویسد:"بسیاری از این اشعار برای ابراز احساساتی چون غم و اندوه و سرخوردگی سراییده شده اند این اشعار عموما توسط زنان عمدتا بیوه چچنی نوشته شده اند که همسران شان در درگیری ها کشته شده اند و معمولا در شعر تجربیات شخصی خود و احساسات شان درباره همسر بودن یکی از مردانی که به گروهی مسلحانه پیوسته را بیان کرده اند."
 

اخبار,اخبار بین الملل, گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل, گروه تروریستی داعش
 
رادیو آزاد اروپا در ادامه به نمونه ای از این اشعار اشاره کرده و می نویسد:"یکی از زنانی که خود را همسر یک شهید خوانده و نامش را ام محمد معرفی کرده در تاریخ 7 آگوست گذشته شعری را در یکی از سایت های اینترنتی وابسته به شبه نظامیان چچنی به اشتراک گذاشت که شرح حال غم و اندوه او از دست دادن شوهرش بود. او در این شعر نوشته بود:"یک سال است که بی سر و صدا رفته ای اما قلب من از هر روز به تو نزدیک تر به نظر می رسد من در میان مردم زندگی می کنم، با ترس و لرز و سعی می کنم مانند دیگران باشم."

 

 رادیو آزاد اروپا در ادامه اشاره می کند که زنان بیوه چچنی پس از مدتی با شبه نظامیان دیگری ازدواج می کنند اما ام محمد در شعر خود اشاره کرده که اکنون که یک سال گذشته زمان تغییر کرده اما قلب او تغییر نکرده و تا زمان مرگ یاد شوهرش در قلب او زنده باقی خواهد ماند و بدین شکل نشان داده که تمایلی به ازدواج مجدد ندارد. 

 

اخبار  بین الملل  -  خرداد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------