داعش گروگان‌های خارجی‌اش را می‌فروشد+ تصویر



گروه تروریستی داعش که گروگان‌هایش را به گونه‌ای وحشیانه اعدام می‌کند، حالا دو گروگان چینی و نروژی را به فروش گذاشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، گروه تروریستی داعش روز چهارشنبه اعلام کرد در ازای آزادی دو گروگان چینی و نروژی خود، باج می‌خواهد. این گروه تروریستی با انتشار تصاویری از این دو مرد بر روی اینترنت در لباس‌های زرد زندان ، آن دو نفر را به فروش گذاشت. داعش این تصاویر را در آخرین شماره از مجله اینترنتی خود منتشر کرد.

 

اخبار,اخبار بین الملل, گروه تروریستی داعش


 در زیر هر یک از این تصاویر نوشته شده دولت‌های آن‌ها اقدامی برای آزادیشان انجام نداده‌اند. در ادامه آمده هر فردی که تمایل دارد به این گروگان‌ها کمک کند، می‌تواند با شماره‌ای که در آن جا ذکر شده تماس بگیرد. در این نوشته همچنین به محدود بودن زمان برای کمک به آن‌ها اشاره شده است.

یکی از این دو نفر مردی 48 ساله اهل اسلو نروژ و دیگری مردی 50 ساله‌ اهل چین است. ارنا سولبرگ، نخست‌وزیر نروژ، هویت مرد نروژی را تأیید و اعلام کرد گروه ویژه‌ای برای بررسی این مسئله تشکیل شده است. اما او اعلام کرد حاضر نیست برای آزادی این گروگان به داعش باج دهد. این مرد در ماه ژانویه (31 روز منتهی به 12 بهمن 93) به دست گروه تروریستی داعش اسیر شد. این در حالی است که مقامات چینی هنوز در خصوص شهروند اسیر خود اظهارنظر نکرده‌اند.

گروه تروریستی داعش به طور مداوم به دنبال ابداع شیوه‌های جدید گروگان‌گیری، شکنجه و قتل است. تروریست‌های داعش با انتشار فیلم و تصویر از اقدامات غیرانسانی و وحشیانه خود قصد دارند، رعب و وحشت ایجاد کنند.


 اخبار بین الملل  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------