سرکرده القاعده: البغدادی شایسته خلافت نیست



اخبار,اخباربین الملل ,القاعده

با تشدید اختلافات میان گروه های تروریستی ، ایمن الظواهری ،سرکرده القاعده با حمله به ابوبکر البغدادی سرکرده داعش گفت : ما او را فردی شایسته برای خلافت نمی دانیم .

به گزارش خبرگزاری عراقی مستقل (وکالة الصحافه المستقلة )، ایمن الظواهری در پیامی صوتی با حمله به ابوبکر البغدادی سرکرده داعش گفت : البغدادی شایسته خلافت نیست .

الظواهری در ادامه افزود: البغدادی با حمایت برخی افراد ناشناس و از طریق زور و انفجار خودروهای بمب گذاری شده به جای ترغیب مردم و دادن حق انتخاب به آن ها ، خود را خلیفه معرفی می کند و اقدام به تشکیل چیزی کرده که آن را دولت اسلامی می داند.

الظواهری سرکرده سازمان تروریستی القاعده با انتقاد شدید از سرکرده گروهک تروریستی داعش گفت: در حالی که غزه به وسیله بمب های اسراییلی به آتش کشیده می شود و می سوزد ، ابوبکر البغدادی هیچ گونه حمایتی از مردم فلسطین و حتی به صورت لفظی و زبانی نکرده است ، تمام هم و غم و فکر و ذکر او در این روزها این است که همه نسبت به او ابراز وفاداری کنند و او را خلیفه بخوانند ،بدون اینکه نظر آن ها را جویا شود .

الظواهری در ادامه فعالیت های البغدادی را باعث ایجاد فتنه در میان گروهی دانست که وی آن ها را مجاهدان خواند و تاکید کرد بر اساس ادله شرعی و تاریخی و مستندات موجود، البغدادی لیاقت خلیفه بودن را ندارد .

چندی پیش گروهک تروریستی - تکفیری داعش در لیبی ایمن الظواهری سرکرده سازمان تروریستی القاعده را مهدور الدم اعلام کرد.
 
 اخبار  بین الملل  - تابناک  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------