حمله جنگنده های روسیه به مخالفان بشار اسد که در عربستان آموزش دیده اند



این گروه توسط آمریکا در خاک عربستان آموزش دیده شده بود. این گروه بخشی از گروه بزرگتری به نام ارتش آزاد سوریه است که برای سرنگونی دولت دمشق تلاش می کند.

جنگنده های روسیه یکی از گروه های مخالفان مسلح دولت بشار اسد رئیس جمهور سوریه را مورد هدف قرار داد. این گروه توسط آمریکا در خاک عربستان آموزش نظامی داده شده بود.

به گزارش عصر ایران، هم اکنون بیش از 50 فروند جنگنده ارتش روسیه در سوریه حضور دارند و مواضع داعش، گروه های مسلح و مخالفان مسلح دولت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را بمباران می کنند.

سایت روزنامه القدس العربی چاپ لندن نوشت: نیروی هوایی روسیه برای اولین بار حملات هوایی خود را به مناطق مرزی سوریه با ترکیه در شمال شهر لاذقیه گسترش داد. لاذقیه در غرب سوریه و در ساحل شرقی دریای مدیترانه قرار دارد و زادگاه بشار اسد رئیس جمهوری سوریه است.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,جنگنده های روسیه


حمله هوایی روسیه باعث تخریب کامل مقر این گروه و آتش سوزی جنگل های اطراف آن شد.

"محمد حاج علی"رییس این گروه با بیان اینکه ضررهای ناشی از حملات روسیه تنها مادی است و تلفات جانی در بر نداشته اضافه کرد: "ما منتظر حمایت واقعی از سوی دوستان سوریه هستیم و از آنان می خواهیم سلاح ضد هوایی در اختیار ما قرار دهند. اگر از ما حمایت شود حکومت در سوریه به سرعت سرنگون خواهد شد."

"ابوسعید الترکمانی" مسوول پایگاهی که توسط حملات روسیه هدف قرار گرفت تاکید کرد: نیروهای هوایی سوریه این نوع امکانات حملات شبانه را در اختیار ندارد و پیش از این شبانه به این مناطق حمله نکرده بود.

 وی صدای هواپیماهای روسی را بسیار وحشتناک معرفی کرد.

گروه ساحلی روستای زیتونه یکی از تشکیلات ارتش آزاد است که برخی از اعضای آن عربستان در آموزش دیده بودند.

هواپیماهای روسی در دو روز گذشته پایگاه های گروه های مخالفان مسلح از جمله ارتش آزاد را در جبل النوبه و منطقه جب الاحمر را هدف قرار دادند.

 

اخبار  بین الملل  - عصر  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------