آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

دستگیری 44 داعشی در ترکیه



اخبار,اخبار بین الملل ,اعضای داعش

در عملیاتهای همزمان پلیس ترکیه در پنج استان این کشور 44 نفر متهم به عضویت در داعش دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری ترکیه، عملیات پلیس ترکیه یک روز بعد از عملیات تروریستی دهشت بار در آنکارا در روز شنبه انجام شد.
 
به گزارش منابع خبری ترکیه در جریان عملیاتهای همزمان پلیس ترکیه در استانهای قونیه، آدانا، شانلی عرفا، ازمیر و آنتالیا 44 نفر به اتهام عضویت در داعش دستگیر شدند.
 
به نوشته پایگاه اینترنتی خبر 7 یکی از دستگیرشدگان در شهر آدانا عهده دار هماهنگی امور اتباع خارجی که قصد الحاق به داعش از خاک ترکیه را داشتند، بود و در زمان دستگیری در منزل کرایه ای وی 9 تبعه الجزایر و سه تبعه مراکش اقامت داشتند.
 
به نوشته این پایگاه در سال گذشته نیز در منزلی که از سوی این فرد کرایه شده بود چهار فرانسو، یک ایتالیایی، دو اندونزیایی، یک تبعه سعودی، یک آلمان، یک تبعه تونس و یک تبعه مصر که قصد الحاق به داعش از خاک ترکیه را داشتند دستگیر و از ترکیه اخراج شده بودند.
 
مسوولان ترکیه اعلام کرده اند که تحقیقات در مورد عاملین حمله تروریستی روز شنبه در آنکارا که منجر به کشته و زخمی شدن صدها نفر شد ادامه دارد ولی رسانه های ترکیه از روز گذشته بکرات از احتمال قوت گرفتن انجام عملیات یاد شده از سوی داعش سخن به میان می آورند.
 
کمال قلچداراوغلو رهبر حزب جمهوریخواه خلق روز گذشته اعلام کرد که عاملین حمله تروریستی روز شنبه دو مرد بودند.

اخبار بین الملل  - ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------