آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

ادعای مضحک شاه سلمان درباره یمن و فاجعه منا



اخبار,اخبار بین الملل  ,سلمان بن عبدالعزیز

«سلمان بن عبدالعزیز» شاه عربستان هدف از به خاک و خون کشیدن مردم یمن را حمایت از آنان یاد کرد و در خصوص فاجعه منا، در اظهاراتی مضحک ادعا کرد: ما خود را وقف خدمت به میهمانان خداوند کرده و می کنیم!

 در حالی که انتظار می رفت مقامات سعودی و در رأس آنها «ملک سلمان» مسئولیت فاجعه منا را پذیرفته، از امت اسلامی عذرخواهی و عوامل وقوع این فاجعه را مجازات کنند، پادشاه عربستان بار دیگر در سخنانی حیرت آور گفت: بهره برداری های سیاسی از این حادثه مانع از نقش آفرینی مؤثر عربستان در اداره مراسم حج نمی شود.

وی با تلاش برای کاستن از عمق فاجعه رخ داده، مدعی شد: اظهاراتی که در خصوص حادثه منا مطرح می شود با هدف ایجاد تفرقه و دو دستگی میان فرزندان امت اسلامی است.

ملک سلمان که به دستور مستقیم وی از هفت ماه پیش تا به امروز مردم یمن به خاک و خون کشیده شده اند، مدعی شد: هدف عربستان از عملیات نظامی در یمن حمایت از مردم و مشروعیت رئیس جمهوری در این کشور است.

گفتنی است، در جریان فاجعه منا بیش از چهار هزار نفر از حجاج جان باختند و پادشاه عربستان به منظور پنهان ماندن ابعاد وقوع این فاجعه و آشکار نشدن نقش خاندان آل سعود در آن دستور داد تمامی دوربین هایی که از وقوع فاجعه فیلمبرداری کردند، جمع آوری شوند.


  اخبار  بین الملل  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------