۲۳ عضو گروهک منافقین به هلاکت رسیدند/«ابریشمچی» در بین کشته شدگان



حسین ابریشمچی از اعضای ارشد منافقین و ۲۲ عضو دیگر این فرقه تروریستی در حمله موشکی به کمپ لیبرتی در بغداد به هلاکت رسیدند.

اخبار,اخباربین الملل ,عناصر گروهک تروریستی منافقین

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع خبری، «حسین ابریشمچی» شکنجه گر معروف منافقین در حمله شب گذشته به اردوگاه این گروهک تروریستی در بغداد به درک واصل شد.

همچنین در این عملیات ۲۲ نفر دیگر از اعضای اصلی این گروهک ازجمله مهدی توکل، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب محمدی، رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سرو آزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی، نیره ربیعی وجواد سالاری کشته شدند.

ابریشمچی عامل اصلي جنايت عمليات مهندسی این فرقه تروریستی بود كه ٦ نفر را با شكنجه به طرز فجيعي به شهادت رساند.

اخبار,اخباربین الملل ,عناصر گروهک تروریستی منافقین

 

گروهک منافقین می گوید ۲۳ نفر از اعضایش کشته و شماری دیگر زخمی شده اند. بر این اساس دو نفر از کشته شده ها بر اثر اصابت موشک هنوز شناسایی نشده اند.

فرماندهی عملیات بغداد تایید کرده است که اردوگاه لیبرتی شامگاه پنجشنبه هدف حمله ۱۵ راکت کاتیوشا قرار گرفته است، این در حالی است که گروهک منافقان می‌ گویند ۸۰ راکت به محل استقرار اعضای این گروهک شلیک شده است.

طبق اعلام منابع آگاه این موشک‎ها از منطقه «البکریه» از توابع شهرستان ابوغریب شلیک شدند. کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند.

مقامات عراق نیز از کشته شدن دستکم سه نظامی این کشور در حمله به کمپ لیبرتی خبر دادند و افزودند: ۱۶ نظامی عراقی دیگر در اثر شلیک این راکت‌ ها زخمی شدند.


 اخبار بین الملل  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------