آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

نامزد جمهوریخواه آمریکا: با چشم خودم شادی عرب های آمریکا در 11 سپتامبر را دیدم



اخبار,اخبار بین الملل  ,دونالد ترامپ

استفاده از تکنیک غرق مصنوعی در بازجویی از مظنونان تروریستی در برابر آنچه که آنها می خواهند بر سر ما بیاورند هیچ است. اگر دست آنها به ما برسد چه می کنند ؟ اگر داعش یک آمریکایی را بگیرد چه می کند؟

دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا در اظهاراتی خواستار ایجاد یک مرکز مخصوص جمع آوری اطلاعات از پناهجویان سوری و نیز نظارت و کنترل دایم بر مساجد خاص سراسر آمریکا به منظور شناسایی و جلوگیری از تهدیدهای تروریستی از سوی افراط گرایان شد.نامزد جمهوریخواه آمریکا: با چشم خودم شادی عرب های آمریکا در 11 سپتامبر را دیدم

  ترامپ یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ای بی سی آمریکا با اعلام این موضوع گفت:" مردمی که به این مساجد رفت و آمد می کنند به خوبی می دانند کدام آدم خوب و چه کسی نیات بدی دارد ولی این مساله را بیان نمی کنند از همین رو ما باید مساجد را بپاییم و بر آنها نظارت و کنترل داشته باشیم."

این نامزد جمهوریخواه با حمله دوباره به ایده جذب پناهجویان سوری از سوی آمریکا با رد ادعاهای کسانی که می گویند بیشتر پناهجویان را زنان و کودکان بی پناه تشکیل می دهند، گفت:" من وقتی به عکس ها و تصاویر این پناهجویان نگاه می کنم غالب آنها مردان هستند. مردانی قوی جثه. من تعداد کمی زن و کودک در میان آنها می بینم و این مساله بسیار عجیب و غریب است."

او افزود:" ما دقیقا نمی دانیم چه افرادی در میان این پناهجویان هستند . وقتی این تعداد پناهجو می خواهند وارد کشور ما شوند ما دقیقا نمی دانیم که آیا در میان آنها افرادی وابسته به داعش هستند ، افرادی هستند که پس از ورود بخواهند در نقش اسب تروا در آمریکا عمل کنند. برای همین من طرفدار ایده ایجاد یک مرکز اطلاعاتی ویژه به منظور بررسی سوابق و اطلاعات مربوط به این پناهجویان پیش از صدور اجازه اقامت آنها در آمریکا هستم."

ترامپ همچنین در این گفت و گو از ایده اجرای دوباره روش غرق مصنوعی برای اعتراف گیری از مظنونان تروریستی در آمریکا دفاع کرد و گفت در صورت انتخاب به ریاست جمهوری این تکنیک به کار رفته در دوران جورج دبلیو بوش را احیا خواهد کرد.

او گفت:" من فکر می کنم استفاده از تکنیک غرق مصنوعی در بازجویی ها از مظنونان تروریستی در برابر آنچه که آنها می خواهند بر سر ما بیاورند هیچ است. من از شما می پرسم اگر دست آنها به ما برسد چه می کنند ؟ اگر داعش یک آمریکایی را بگیرد چه می کند؟ آنها با جیمز فولی (خبرنگار آمریکایی ) چه کردند ؟ سر او را جلوی دوربین گوش تا گوش بریدند. من به صراحت می گویم در صورت ریاست جمهوری موافق ایده تکنیک غرق مصنوعی و دیگر روش های بازجویی سفت و سخت خواهم بود."

این نامزد جمهوریخواه در ادامه سخنان خود از شادمانی عرب های ساکن ایالت نیوجرسی به هنگام ریزش برج های دوقلوی نیویورک در حملات 11 سپتامبر یاد کرد و گفت به چشم خود غریو شادی این عرب های مهاجر را از این حادثه دیده است و این اصلا نشانه خوبی نیست و نشان می دهد در جامعه مهاجران مسلمان در آمریکا تا چه میزان نفرت نسبت به آمریکا وجود دارد.


  اخبار بین الملل  -  عصر  ایران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------