داعش سه نظامی را در لیبی سر برید



اخبار,اخبار بین الملل,داعش

  خبرگزاری فرانسه به نقل از یکی از مسئولان سازمان حراست از تأسیسات نفتی لیبی گزارش کرد که سه تن از اعضای این سازمان به دست گروه تروریستی داعش اعدام شدند.

به گزارش ایسنا، به گفته این مقام مسئول، داعش سه تن از اعضای حراست تأسیسات نفتی لیبی را که ژانویه جاری از منطقه‌ای در نزدیکی راس‌لانوف واقع در 650 کیلومتری شرق طرابلس ربوده بود، اعدام کرد.

گروه تروریستی داعش گزارشی را از حمله‌اش به یک ایست بازرسی در منطقه‌ای در فاصله 30 کیلومتری جنوب راس لانوف منتشر کرد که در آن عکس‌هایی از این سه جوان وجود دارد که به دست عناصر مسلح این گروه که لباس نظامی به تن دارند، در حال سربریدن و ذبح شدن هستند.

در گزارش داعش آمده است که توانسته است طی این حمله کنترل این ایست بازرسی را در اختیار گرفته و "آن را از حضور نیروهای حراست پاکسازی کند و هم‌چنین افراد فراری را تحت تعقیب قرار داده و سه تن از آنها را نیز اسیر کند."

گروه تروریستی داعش که اخیرا فعالیت هایش را در لیبی آغاز کرده است از چهارم ژانویه مناطق نفتی این کشور به ویژه شهرهای راس لانوف و السدرة را که دارای بزرگترین بنادر صادرات نفتی هستند، هدف قرار داده است اما هنوز موفق نشده وارد این شهرها شود.


  اخبار بین الملل - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------