تهدید داعش به حمله علیه کودکان "مو سفید" بریتانیایی + تصویر



در این فیلم که از سوی رسانه های بریتانیایی منتشر شده است داعش اعلام کرده که انتقام خود را از آنان که او "کودکان مو سفید" یادکرده است می گیرد. در این فیلم هم چنین هشدار داده شده است که حادثه ای مشابهی حادثه یازدهم سپتامبر که توسط القاعده در امریکا روی داد بزودی غرب را خواهد لرزاند.روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار این خبر اشاره کرده که جلاد فراانسوی زبان داعش در این فیلم اسپانیا را تهدید به هدف قرار دادن کرده است.

 گروه تروریستی داعش که اخیرا با انتشار ویدئویی "دیوید کامرون" نخست وزیر بریتانیا را به دلیل شرکت کشورش در ائتلاف بین الملی مبارزه علیه داعش به مرگ تهدید کرده بود در فیلم تازه ای اروپا را به ایجاد ناآرامی بیشتر تهدید کرده است.

به گزارش خرداد، در این فیلم که از سوی رسانه های بریتانیایی منتشر شده است داعش اعلام کرده که انتقام خود را از آنان که او "کودکان مو سفید" یادکرده است می گیرد. در این فیلم هم چنین هشدار داده شده است که حادثه ای مشابهی حادثه یازدهم سپتامبر که توسط القاعده در امریکا روی داد بزودی غرب را خواهد  لرزاند.

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش


روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار این خبر اشاره کرده که جلاد فراانسوی زبان داعش در این فیلم اسپانیا را تهدید به هدف قرار دادن کرده است. او گفته است که مسلمانان باید همانند 500 سال پیش بر جهان حکومت کنند.

اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

 

 اخبار  بین الملل  - خرداد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------