آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

بازداشت یک نوجوان به ظن هک ایمیل رییس سیا



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,هک کردن وب سایت وزارت دادگستری آمریکا

این هکر نوجوان همچنین متهم شده که ضمن هک کردن وب سایت وزارت دادگستری آمریکا، در انتشار اطلاعات مربوط به 30 هزار کارمند 'اف بی آی' و 'دی اچ اس ' دست داشته است.

منابع انگلیسی روز شنبه گزارش دادند که واحد مبارزه با جرائم سازمان یافته انگلیس اقدام به بازداشت یک پسر نوجوان 16 ساله انگلیسی به ظن هک کردن ایمیل شخصی رییس سازمان سیا کرده است.

به گزارش ایرنا، واحد مبارزه با جرایم سازمان یافته انگلیس روز شنبه در بیانیه ای تایید کرد که یک هکر نوجوان انگلیسی روز روز سه شنبه گذشته در منطقه میدلندز شرقی دستگیر شده است.


در بیانیه یاد شده آمده است: 'واحد جرائم سازمان یافته منطقه ای جنوب شرقی، تایید می کند که یک پسر 16 ساله در روز سه شنبه گذشته در میدلندز شرقی به ظن توطئه برای دسترسی غیرمجاز به مواد کامپیوتر دستگیر شده است.'

در همین حال تارنمای روزنامه دیلی تلگراف روز شنبه در گزارشی عنوان کرد: این نوجوان انگلیسی در جریان بخشی از تحقیقات صورت گرفته در مورد هک شدن ایمیل 'جان برنان' در سال گذشته میلادی، دستگیر شده است.

دیلی تلگراف بیان داشت مقامات انگلیس تاکنون از هر گونه اظهارنظری در مورد هویت این نوجوان، خودداری کرده اند.

این روزنامه نوشت: این نوجوان علاوه بر ظن هک کردن ایمیل شخصی 'جان برنان' رییس سازمان سیا، متهم به یک سری حملات رایانه ای علیه سازمان سیا، 'اف بی آی' و بخش هایی از دولت آمریکا است.

این روزنامه نوشت: این نوجوانان مظنون است که همان هکر مرموزی است که تحت عنوان 'کراکا' (Cracka') مسوولیت برخی از حملات سایبری را علیه سازمان های یاد شده برعهده گرفته است.


به نوشته دیلی تلگراف، در جریان دستگیری این نوجوانان، کامپیوتر و نیز تلفن همراه وی نیز توسط پلیس ضبط شده است .

این روزنامه نوشت: این نوجوان انگلیسی تا زمان دادگاهش در تاریخ ششم ژوئن با قید وثیقه آزاد شده است.

به نوشته این روزنامه، این پسر نوجوان بعد از آزادی اش در گفت وگو با وب سایت 'مادربرد' ضمن رد این اتهام که وی همان هکر معروف به 'کراکا' است بیان داشته که پلیس انگلیس وی را متهم به هک کردن ایمیل برنان و نیز مقامات کاخ سفید کرده است.

این روزنامه افزود: این هکر نوجوان همچنین متهم شده که ضمن هک کردن وب سایت وزارت دادگستری آمریکا، در انتشار اطلاعات مربوط به 30 هزار کارمند 'اف بی آی' و 'دی اچ اس ' دست داشته است.

به نوشته این روزنامه، سازمان سیا و نیز وزارت دادگستری آمریکا تاکنون اظهار نظری در مورد بازداشت این نوجوان نداشته اند.

سازمان ' اف بی آی' در اکتبر سال گذشته میلادی تایید کرد که ایمیل 'جان برنان' هک شده است.


بازداشت این نوجوان در حالی صورت می گیرد که برای چندین ماه گروهی با نام 'Crackas with attitude ' اطلاعات شخصی مربوط به برنان و همچنین 'جیمز کلاپر'، مدیر اطلاعات ملی آمریکا، 'مارک جولیانو'، معاون مدیر پلیس فدرال و همچنین 'جی جانسون'، دبیر امنیت داخلی آمریکا را منتشر می کرد.

در دی ماه گذشته اعلام شده بود یک هکر موفق شد به حساب های کاربری تلفن و اینترنت شخصی «جیمز کلاپر» مدیر اطلاعات ملی آمریکا و نیز همسرش راه یابد.


گفته می شد این هکر که از نام مستعار «کراکا» (Cracka) استفاده می کند یکی از اعضای گروهی است که پیشتر در هک پست الکترونیک شخصی «جان برنان» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) دست داشته است.

 

 اخبار  بین الملل  -  ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------