آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

خودروی جدید تروریست‌های سوری برای عملیات‌های انتحاری



اخبار بین الملل - خودروی جدید تروریست‌های سوری برای عملیات‌های انتحاری

 تروریست های حاضر در سوریه برای انجام عملیات های خود علیه مردم و دولت این کشور، در اقدامی جدید برای خودروهایی که با استفاده از آنها دست به عملیات های انتحاری می زنند حفاظی همانند زره شوالیه ها ساخته اند.

به گزارش  مهر، روزنامه دیلی تلگراف با اشاره به حمله انتحاری تروریست های حاضر در سوریه به زندان حلب در روز پنجشنبه هفته گذشته تصویری را منتشر کرده که این تصویر خودرویی را که تروریست ها با استفاده از آن دست به این عملیات زده اند نشان می دهد.

این تصویر اختصاص به یک کامیونی بمب گذاری شده دارد که تروریست ها برای جلوگیری از هدف قرار گرفتن راننده آن و متوقف نشدن آن پیش از رسیدن به هدف، اقدام به پوشاندن قسمت جلویی کامیون کرده اند.

اخبار,اخبار بین الملل,خودروی جدید تروریست‌های سوری


 تروریست های مزدور عملیات جنایتکارانه خود را به عملیات شهادت طلبانه توصیف می کنند تا به زعم خود با کشتن مردم بیگناه به بهشت بروند.

به این ترتیب این کامیون ظاهری همانند شوالیه هایی که در قرون وسطی برای نبرد اقدام به پوشیدن لباس های مخصوص می کردند یافته است.

حدود سه سال از بحران سوریه می گذرد و در این مدت اقدامات کشورهای غربی و چند کشور عربی منطقه در کمک به تروریست ها موجب شده تا مردم سوریه گرفتار جنگی بی پایان شوند.
اخبار بین الملل - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------