محمدبن‌سلمان: عربستان تا ۲۰۱۷ ورشکسته خواهد شد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل, محمد بن سلمان

عربستان در اوایل سال ۲۰۱۷ در صورتی که سیاست های خود را تغییر ندهد ورشکست خواهد شد.

محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان اعلام کرد که اگر سیاست های اقتصادی در این کشور به سرعت به اجرا درنیاید این کشور در اوایل سال ۲۰۱۷ به طور کامل ورشکسته خواهد شد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه روسیاالیوم، محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان گفت: عربستان در اوایل سال ۲۰۱۷ در صورتی که سیاست های خود را تغییر ندهد ورشکست خواهد شد.

وی افزود: طرح اقتصادی که قرار است در ۲۵ آوریل جاری ارائه شود بر تبدیل عربستان از کشور متکی به درآمدهای نفتی به کشوری که اقتصادش را بر پایه سرمایه گذاری های غیر نفتی قرار خواهد داد تکیه دارد.کارگروه اقتصادی اعلام کرده اند که عربستان در شرایط تنگنا به ورشکستگی کامل اگر سیاست های اقتصادی خود را تغییر ندهد می رسد.

بن سلمان از اقداماتی که در این زمینه انجام داده است از جمله مالیات بر ارزش افزوده و دیگر اقدامات خبر داد و اعلام کرد: اقدامات زیادی برای مقابله انجام داده ایم از جمله بودجه را تا ۲۵ درصد کاهش داده ایم و مالیات بر ارزش افزوده را بالا برده ایم و همین نقش مهمی در کاهش میزان به هدر رفتن ذخایر پولی عربستان که نیمه اول ۲۰۱۵ به سی میلیارد دلار در ماه رسید نقش داشته است.

وی درباره حقوق زنان نیز گفت: زنان در اسلام حقوقی دارند که هنوز به آن نرسیده اند.

 

اخبار  بین الملل  -  مهر  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------