آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

کلینتون: رئیس جمهور شوم، نیمی از کابینه‌ام را زنان تشکیل خواهند داد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل, کلینتون

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از نامزد میلیاردر انتخابات به علت اظهارات نادرست اقتصادی‌اش انتقاد کرد و از وی خواست با مردم عادی وقت بگذراند.

به گزارش ایسنا  به نقل از  شبکه ای پی تی ان، هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه انتخابات، به شدت انتقاد کرد و او را ناآشنا با آمریکا و مردم آمریکا خواند.

کلینتون روز دوشنبه در سخنرانی انتخاباتی خود در واکنش به مخالفت دونالد ترامپ با افزایش دستمزدها، گفت ترامپ باید از برج‌هایی که به نام خود زده بیرون بیاید و با مردم باشد.

این نامزد پیشتاز حزب دموکرات که در مقابل بیش از 800 نفر از هوادارانش در سالن تئاتر ویلمینگتون سخنرانی می کرد، گفت: دونالد ترامپ می گوید دستمزدها در آمریکا خیلی بالا هستند؛ او از افزایش پایه دستمزدها حمایت نمی کند؛ من در پاسخ به او می گویم «از برج هایی که به نام خود زده ای بیرون بیا و واقعاً با مردم صحبت کن و به حرف های آنها گوش بده. اگر می خواهی رئیس جمهور آمریکا شوی باید با آمریکا آشنایی داشته باشی، باید با مردم آمریکا از هر طبقه و پیشینه و در هر جایی از کشور وقت بگذرانی.»


هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اگر در انتخابات به پیروزی برسم، کابینه ام از نظر ترکیب جمعیتی شبیه ایالات متحده آمریکا خواهد بود و 50 درصد آمریکا را زنان تشکیل می دهند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: می خواهم کابینه ای داشته باشم که شبیه آمریکا باشد، 50 درصد آمریکا را زنان تشکیل می دهند.
 
اوایل آوریل کلینتون به یک پیروزی آشکار در انتخابات اولیه نیویورک بر برنی ساندرز دست یافته است. این مساله شانس معرفی کلینتون به عنون نامزد نهایی دموکراتها را افزایش داده است.
 
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است 8 نوامبر 2016 برگزار شود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------