آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

خنثی شدن طرح حمله به ضاحیه بیروت در زمان سخنرانی نصرالله



اخبار ,اخبار بین الملل,عملیات تروریستی در لبنان


اخبار بین الملل - خنثی شدن طرح حمله به ضاحیه بیروت/ بیانیه حزب‌الله به مناسبت حوادث اخیر

 درپی دستاوردهای امنیتی ارتش لبنان در بیروت و البقاع و نیز دستگیری عوامل تروریست، حزب‌الله بیانیه‌ای را صادر کرده و از فداکاری‌های ارتش این کشور قدردانی کرد. در همین حال اخباری از خنثی شدن طرح حمله به ضاحیه در زمان سخنرانی سید حسن نصرالله منتشر شده است.

به گزارش ایسنا ، به نقل از شبکه المنار، در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: ارتش لبنان با بازداشت یکی از بزرگترین برنامه‌ریزان و مجریان عملیات تروریستی و انتحاری و کشف و شناسایی دو خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه المزرعه دستاوردهای امنیتی بسیار بزرگی را رقم زد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دستاوردهای امنیتی به کارنامه درخشان ارتش اضافه می‌شود که دژ محکمی برای تمام لبنانی‌هاست و این دستاوردها نشانگر جان‌بازی‌ها و فداکاری‌های همیشگی ارتش برای حمایت از مردم لبنان در مقابله با تمامی خطرات به ویژه خطر همیشگی صهیونیسم و خطر تروریست‌های تکفیری است.

حزب الله تاکید کرد: مردم لبنان با تمام گروه‌ها و احزاب خود خواهان حمایت از نهاد نظامی در مسیر مقابله با گروه‌های تروریستی هستند که امنیت شهروندان را هدف قرار داده و آینده آنها را تهدید می‌کنند و در مسیر پاشیدن بذر فتنه و دو دستگی میان مردم تلاش می‌کنند.

حزب‌الله با قدردانی از دستاوردهای ارتش تاکید کرد: دستاوردهای اخیر نشانگر جسارت افسران و فرماندهان و سربازان ارتش برای مقابله با تروریسم تکفیری است که به لبنان ضربه می‌زند.

حزب‌الله از تمام لبنانی‌ها خواست تا نسبت به خطرات ایجاد شده از سوی این تفکیری‌ها آگاه باشند و تروریسم آنها را محکوم کنند. اختلافات سیاسی خود را کنار بگذارند و برای نجات لبنان، از طوفان بزرگ در منطقه یکپارچه شوند.

در همین حال منابع امنیتی لبنان اعلام کردند که ارتش چهار موشک آماده شلیک به سوی ضاحیه جنوبی بیروت و یک انبار بزرگ مهمات متعلق به تروریست‌ها را کشف و مصادره کرده است.

بنا به گفته منابع مذکور، قرار بود این موشک‌ها در هنگام سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به سمت ضاحیه شلیک شود.

ارتش لبنان به شکل رسمی این مساله را تایید نکرده اما از کشف و مصادره یک انبار مهمات خبر داد.
 اخبار بین الملل - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------