آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

داعش: اول به حماس حمله می كنیم بعد به صهیونیست ها



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, داعش

تروریست های داعش اعلام كردند قصد دارند وارد مناطق فلسطین اشغالی شده و در ابتدا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه مبارزه كنند و سپس با یهودیان صهیونیست بجنگند.

پایگاه فرامنطقه ای وطن روز چهارشنبه به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت، تروریست های داعش اخیرا اعلام كرده اند قصد دارند به نوار غزه نفوذ كنند و ابتدا با حماس بجنگند و سپس با صهیونیست ها.


داعش در بیانیه ای آشكارا به خصوص به مساله فلسطین اشاره و اعلام كرد: فلسطین به پیروزی نزدیك است و این پیروزی نه فقط بر یهودیان بلكه بر همه خائنان و كفار است.


در بیانیه دیگری، داعش جنبش حماس را بزدل توصیف كرده و گفته است كه غزه به زودی آزاد می شود. تروریست های داعش گروه های فلسطینی در غزه را به قاچاق انسان ها،متهم كرده است.


روزنامه صهیونیستی معاریو به این نكته اشاره كرد كه داعش یك سال و نیم پیش با تهدید ، حماس و حكومت خودگردان فلسطین را متهم به تحریف دین و ممانعت از گسترش آنان در غزه و كرانه غربی كرد.


این روزنامه صهیونیستی توضیح داد جدیدترین اقدام داعش انتشار ویدئویی از دو مرد نقابدار بود كه یكی از آنان از فلسطینیان می خواست به داعش پیوسته و علیه حكومت خودگردان و حماس بجنگند.


معاریو به نقل از روزنامه آمریكایی واشنگتن پست نوشت كه تقویت داعش و توسعه حملات آنان در منطقه سینا منجر به ائتلاف بین مصر و حماس و رژیم صهیونیستی علیه داعش شده است.


بر پایه این گزارش ، حماس هفته گذشته صدها تن از نیروهای خود را در مرز بین غزه و منطقه سیناء در چارچوب توافق با مصر مستقر كرد تا از ورود تروریست ها به نوار غزه جلوگیری كند.


این روزنامه تاكید كرد كه اكنون همكاری نظامی بین ارتش رژیم اشغالگر صهیونیست و ارتش مصر از زمان توافق صلحی كه در سال 1979 بین دو طرف به امضا رسید ،‌بیشتر شده است.

 

 اخبار بین الملل  -  ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------