آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: حاضر به حمایت از ترامپ نیستم



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,رئیس مجلس نمایندگان آمریکا

با کناره گیری کردن 'جان کیسیک' از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ، نامزد نهایی حزب جمهوریخواه برای این حزب انتخابات شد.

«پل رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه گفت که حاضر نیست از 'دونالد ترامپ' به عنوان نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا حمایت و یا او را تایید کند.

به گزارش ایرنا  به نقل از  خبرگزاری رویترز، رایان در مصاحبه با شبکه خبری 'سی ان ان' گفت: در این مقطع، اصلا حاضر به این کار نیستم.

با کناره گیری کردن 'جان کیسیک' از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ، نامزد نهایی حزب جمهوریخواه برای این حزب انتخابات شد.

پس از کنار رفتن 'تد کروز'، رقیب اصلی ترامپ از دور رقابت ها که در پی شکست وی در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه اتفاق افتاد، کیسیک که هیچ شانسی برای پیروزی نداشت زیر فشار تصمیم گرفت از رقابت ها کنار برود تا ترامپ یکه تاز رقابت جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 باشد.

پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا قرار است ‎۱۸ آبان ۱۳۹۵ خورشیدی ( ۸ نوامبر ۲۰۱۶ میلادی) برگزار شود. درحال حاضر باراک اوباما از حزب دموکرات رئیس جمهور این کشور در دو دوره متوالی است که طبق قانون اساسی نمی تواند برای سومین بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری باشد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معمولا بین کاندیداهای دو حزب جمهوری خواه و دموکرات برگزار می شود.

هیلاری کلینتون از حزب دموکرات پیشتاز این حزب برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می باشد.

پیش بینی ها حاکی از رقابت نهایی بین دونالد ترامپ از حزب جمهوریخواه و هیلاری کلینتون از حزب دموکرات برای راهیابی به کاخ سفید به عنوان رییس جمهوری آینده آمریکاست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------