آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

هلاکت والی داعش در الانبار



 اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل,  والی داعش

نیروهای امنیتی و حشد الشعبی عراق همچنان به آزادسازی تمام مناطق فلوجه از تروریست های داعش ادامه می دهند.

به گزارش مهر به نقل از المدی پرس، فرماندهی پلیس فدرال عراق روز سه شنبه از گشایش محور قدیم بغداد-الکرمه در شرق فلوجه خبر داد. «شاکر جودت» فرمانده پلیس فدرال عراق اعلام کرد که نیروهای پلیس و حشد الشعبی توانستند امنیت را در محور قدیم بغداد-الکرمه برقرار و این محور را باز کنند.

هلاکت والی داعش در استان الانبار

«علی داود الدلیمی» رئیس شورای الخالدیه از کشته شدن «ابوطارق العسکری» معروف به والی داعش در استان الانبار عراق به همراه تعدادی از همراهان خود در پی حمله هوایی به منطقه الشهابی در شمال شهر فلوجه خبر داد.

تاکید نوری المالکی بر ضرورت افزایش حجم عملیات برای نجات اهالی فلوجه

نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق روز سه شنبه افزایش حجم عملیات برای نجات اهالی فلوجه از تروریست های داعش را خواستار شد. المالکی نیروهای امنیتی و حشد الشعبی را به حفظ هوشیاری و پایداری در مقابل تروریسم تشویق کرد.

رسانه های عراقی پیش از این نیز از حضور نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون در اتاق عملیات فلوجه در استان الانبار خبر داده بودند.

احداث یک اردوگاه برای پذیرش آوارگان فلوجه

وزارت مهاجرت و مهاجران عراق روز سه شنبه از ایجاد اردوگاهی متشکل از ۲ هزار چادر در منطقه عامریه الفلوجه برای پذیرش خانواده هایی که پیش بینی می شود در پی عملیات آزادی فلوجه از این شهر خارج شوند خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد که اردوگاهی با ۲ هزار چادر را که مجهز به خدمات اساسی و تامین کمک های غذایی است در عامریه الفلوجه ایجاد کرده است. بنا بر اعلام این وزارتخانه نصب این چادرها برای پذیرش خانواده هایی که پیش بینی می شود از فلوجه خارج شوند صورت گرفته است.

انهدام مخفیگاه خودروهای بمب گذاری شده داعش در فلوجه

ستاد جنگ رسانه نیروهای عراقی از انهدام یک مخفیگاه خودروهای بمب گذاری شده داعش در فلوجه طی یک حمله هوایی خبر داد.

این ستاد اعلام کرد که جنگنده های اف۱۶ عراق توانستند یک مخفیگاه خودروهای بمب گذاری شده داعش را در فلوجه منهدم نمایند. این حمله هوایی بر اساس داده های دقیق اطلاعات نظامی صورت گرفته و در پی آن ۲ خودروی بمب گذاری شده منهدم و ۴ تروریست کشته شدند.

کشته شدن یک تبعه آذربایجانی داعش در فلوجه

فرماندهی نیروهای حشد الشعبی در استان الانبار عراق از کشته شدن یک تبعه خارجی داعش در نبردهای پاکسازی منطقه الشهابی در شرق فلوجه خبر داده و اعلام کرد که این تروریست داعش تابعیت آذربایجانی داشته است.

سرهنگ «محمود مرضی الجمیلی» فرمانده هنگ اول لشکر الکرمه فلوجه اعلام کرد که نیروهای مشترک عراقی در جریان بازرسی و پاکسازی منطقه الشهابی در شهرستان الکرمه در ۱۹ کیلومتری شرق فلوجه یک تبعه آذربایجانی داعش را که به عنوان تک تیرانداز در این گروه تروریستی حاضر بود به هلاکت رساندند.

الجمیلی تصریح کرد که گروه تروریستی داعش پس از کشته شدن صدها نفر از عناصر خود در نبردهای پاکسازی محورهای فلوجه به استفاده از زنان خارجی و عربی در خطوط دفاعی روی آورده است.

کشته شدن شماری از تروریست های داعش در مرکز شهر فلوجه

شماری از تروریست های داعش در پی حمله توپخانه ای ارتش عراق به منطقه الحی الصناعی در مرکز شهر فلوجه کشته شدند.

۱۷ هسته تروریستی داعش در استان بابل متلاشی شد

کمیسیون امنیتی شورای استان بابل عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی ۱۷ هسته تروریستی داعش را که برای انجام حملات تروریستی در داخل این استان طرح ریزی کرده بودند متلاشی کردند. در همین راستا ۸۰ تروریست داعش از جمله چندین سرکرده این گروه تروریستی در مناطق شمالی این استان دستگیر شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------