آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

سخنگوی ائتلاف ضد داعش: "حیوانات وحشی" را به لانه‌هایشان بازگرداندیم



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,  داعش

سخنگوی ائتلاف آمریکایی با اشاره به عملیات فلوجه تأکید کرد: "حیوانات وحشی" را به لانه‌هایشان بازگرداندیم.

به گزارش ایسنا  به  نقل ا ز سی ان ان سخنگوی ائتلاف تحت امر آمریکا با بیان این که داعش 45 درصد راضی خود در عراق را از دست داده تاکید کرده که بغداد یکسال قبل آماج حمله حیوانات وحشی بود که ما آن‌ها به خانه هایشان بازگرداندیم.

 استیو وارن، سخنگوی ائتلاف تحت امر آمریکا در مصاحبه با سی ان ان گفت: مشاهده کردیم که نیروهای عراقی به سمت شهر فلوجه از چند محور به پیش می‌روند و نمی‌دانیم که آیا آنها عملا توانسته‌اند تا به این لحظه به قلب شهر فلوجه نفوذ پیدا کنند یا خیر.

وی در مورد شرکت کنندگان در عملیات فلوجه نیز گفت: ما دیدیم که بخش‌های امنیتی عراقی از ارتش گرفته تا پلیس و حتی نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم شرکت دارند.

وارن افزود: یک سال قبل در عراق، آن وحشی‌ها(داعش) در آستانه موفقیت بودند. بغداد در معرض تهدید بود و آماج خطر مستقیم یورش حیواناتی قرار داشت که ما این حیوانات را داعش می‌نامیم. در حال حاضر ما آنها را به لانه‌هایشان بازگرداندیم.

وی گفت: داعش 45 درصد از اراضی که در عراق اشغال کرده بود و 20 درصد از اراضی تحت تصرف خود در سوریه را از دست داده است. به همین دلیل ما می‌بینیم که نیروهای عراقی که به دلیل فشار داعش در سال 2014 در آستانه فروپاشی بودند، قدرت خود را بازیافته‌اند.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------