آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

«نه» به هتل‌های آقای ترامپ



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, ترامپ

هتل های متعلق به ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا که با سخنرانی و موضع گیری‌های افراطی شهرت جهانی یافته، با سقوط چشمگیری مواجه شده‌اند.

به گزارش روزنامه توریسم، طبق آمار منتشر شده رزو اتاق در هتل‌های متعلق به دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهور تندروی آمریکا در سال جاری - 2016 به میزان چشمگیری کاهش یافته است.

این بررسی‌ها که براساس مقایسه رزوها درسه ماه نخست سال جاری با سه ماه نخست سال 2015 صورت گرفته حاکی از آن است که گروه هتل‌های ترامپ درحدود 59 درصد در ثبت نام‌های امسال کاهش داشته است . این رقم درهتل ترامپ سوهو واقع درنیویورک به 74 درصد کاهش نیز رسیده است. هتل بین‌المللی ترامپ درلاس وگاس نیز شاهد 71 درصد کاهش بوده و برج و هتل بین‌المللی ترامپ در تورنتو نیز با 47 درصد سقوط مواجه شده است.

این درحالی است که گزارش‌ها خبر از افزایش کلی در شمار رزو جا در هتل‌های بین‌المللی آمريكا از آغاز سال 2016 داده‌اند.

این گزارش اظهارات ترامپ را در کمپین انتخاباتی‌اش برای ریاست جمهوری آمریکا دراین زمینه بسیاری موثر می‌داند. ترامپ دربیشتر سخنرانی‌ها و اظهارات خود سخنان تحریک آمیزی درباره موضوعات مختلف ازجمله ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا زده است. هرچند که این اظهارات از سوی برخی مسلمانان عمدتا مسخره و خنده دار تلقی شده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------