آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

پوتین سخنان منتسب به خودش درباره ترامپ را رد کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,پوتین

 رئیس‌جمهوری روسیه گفت: آنطور که در گزارش‌ها آمده من پیشتر با شور و شوق و اشتیاق چندانی درباره نامزد جمهوری خواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری صحبت نکرده و او را مورد ستایش قرار نداده‌ام.

به گزارش ایسنا  به نقل از پایگاه خبری سی‌ان‌ان، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه جمعه در میزگردی با حضور فرید زکریا در سن پترزبورگ گفت: من تنها گفتم که او (دونالد ترامپ) فرد "روشنی" است. مگر روشن نیست؟ هست. چرا همیشه معنای صحبت‌های مرا عوض می‌کنید؟
 
گفته می‌شود پوتین ماه دسامبر درباره دونالد ترامپ میلیاردر که نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات است، وی را فردی "درخشان" (Brilliant) توصیف کرده است و در مقابل،‌ ترامپ هم توانایی رهبری پوتین را ستود. با این حال واژه‌ای که پوتین استفاده کرده و بعد به انگلیسی ترجمه شده است، معانی مختلفی از جمله "درخشان، با استعداد، زیرک و تابان" دارد. فرید زکریا هم اذعان کرد که این واژه ممکن است دچار ترجمه مبهم شده باشد. 
 
در تازه‌ترین بخش از برنامه "جی پی اس فرید زکریا" که سی‌ان‌ان یکشنبه پخش کرد، پوتین این اظهارات ترامپ را که گفت بود مایل به احیای روابط روسیه – آمریکاست، تایید کرد اما سخن دیگری در حمایت از او به زبان نیاورد. پوتین گفت:‌ ما هرگز در روند سیاست داخلی کشورهای دیگر دخالت نمی‌کنیم.
 
رئیس‌جمهوری روسیه در ادامه از خود راست‌پنداری آمریکا در قبال سایر کشورها در زمانی که بحث پایبندی به روند دموکراتیک پیش می‌آید، انتقاد کرد. پوتین از فردی زکریا پرسید: آیا گمان می‌کنید که انتخابات در ایالات متحده آمریکا دموکراتیک است؟ دو بار در تاریخ آمریکا، رئیس‌جمهوری منتخب شده است که رای اکثریت مردم را به دست نیاورده بود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------