دردسر جدید هیلاری کلینتون



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, کلینتون

کمپین هیلاری کلینتون، از یک شرکت آمریکایی که طبق قانون نباید به نامزدهای انتخابات کمک مالی کند، پول دریافت کرده است.

به گزارش فارس، یک رسانه آمریکایی خبر داد کمپین نامزد دموکرات و وزیر خارجه سابق این کشور از شرکتی که طبق قانون نباید به نامزدها کمک مالی کند، پول گرفته است.

در حالی که هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نامزهای احتمالی دموکرات و جمهوریخواه انتخابات سراسری ریاست جمهوری آمریکا خود را برای کنوانسیون ملی احزاب خود آماده می‌کنند، موضوع کمک‌های مالی به آنها، همچنان مورد توجه رسانه‌های آمریکایی است.

حالا پایگاه آمریکایی هیل خبری اختصاصی گزارش داده که «گروه طرفدار هیلاری 200 هزار دلار از کمک‌های مالی ممنوعه دریافت کرده است».

در این خبر آمده که یک کمیته اقدام سیاسی(super-PAC) حامی هیلاری کلینتون مبلغ 200 هزار دلار کمک مالی از شرکتی دریافت کرده که چندین قرارداد با دولت فدرال این کشور دارد.

بر اساس قوانین موجود در آمریکا شرکتی که طرف قرارداد با دولت فدرال این کشور است قانونا حق کمک مالی به افراد و نامزدهای انتخابات را ندارند.

طبق گزارش هیل، شرکت ساخت و ساز سافولک (Suffolk Construction) در دو نوبت مجزا به کمپین حامی هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری مبلغ 200 هزار دلار کمک مالی کرده است.

این شرکت آمریکایی مستقر در بوستون در حالی این کار را کرده که چندین قرارداد به ارزش 976560 دلار با وزارت دفاع آمریکا بریا پروژه‌های ساخت و ساز و حفاظت در پایگاه دریایی در نیوپورت داشته است.

این شرکت که درآمد سالیانه آن دو میلیارد دلار است، پیش از این و در سال 2015 به کمپین جب بوش نامزد ناکام جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری هم مبلغ 10 هزار دلار کمک کرده بود.

در گزارش هیل با تاکید بر اینکه چنین کمک‌های مالی مسبوق به سابقه بوده، آمده است: «بررسی کارنامه کمک‌های مالی به کمپین‌ها نشان می‌دهد که دور زدن یا نقض ممنوعیت قانون طرف قرارداد(کمک مالی شرکت‌های طرف قرارداد با دولت فدرال به نامزدها)، هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم کنگره به امری متداول تبدیل شده است».
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------