سرکرده داعش در سینا کشته شد



 اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل,داعش

برخی منابع امنیتی مصر در سینا گزارش دادند که ارتش این کشور یکی از خطرناک ترین عناصر مسلح که رهبری شاخه داعش در سینا را بر عهده داشت، به هلاکت رساند.

به گزارش تسنیم به نقل از رسانه‌های خبری مصر، برخی منابع امنیتی مصر در سینا گفتند که «محمد موسی محیسن» (40 ساله) فرمانده داعش و مسئول عملیات های مسلحانه علیه ارتش مصر در سینا به هلاکت رسید.

این منابع گفتند که محیسن در نتیجه بمباران مخفیگاه گروه های تروریستی در منطقه وادی لصان توسط بالگردهای آپاچی ارتش کشته شد و این در حالی است که وی پیش از این در چند حمله قبلی جان سالم به در برده بود.

در این حمله همچنین 3 معاون وی به نام های بدر عطاالله، عطا الله رتیمه و سلامه رتیمه کشته شدند. گروه تروریستی داعش در سینا هنوز خبر کشته شدن سرکرده این گروه در سینا را تائید نکرده است.

کشته شدن یک پلیس مصری در شمال سینا

وزارت کشور مصر اعلام کرد که روز گذشته یک نیروی پلیس این کشور در شهر العریش واقع در استان شمال سینا هدف تیراندازی از سوی افراد مسلح ناشناس قرار گرفت و کشته شد.

در بیانیه وزارت کشور آمده است که این نیروی پلیس مصر در مرکز پلیس العریش حضور داشت که از سوی افراد ناشناس هدف تیراندازی قرار گرفته و کشته شد.

بر اساس این گزارش، افراد مسلح از داخل یک خودرو به سمت این سرگرد تیراندازی کردند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------