آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

عاملان انتحاری جدید داعش



 اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل, داعش

سازمان اطلاعات هلند در گزارشی اعلام کرد داعش استراتژی خود در حملات تروریستی را تغییر داده و قصد دارد از زنان و کودکان در حملات انتحاری به جای مردان استفاده کند.

به گزارش ایسنا ، به نقل از سایت خبری الوطن العربی، این گزارش که سازمان اطلاعات بلژیک نیز آن را تایید کرده، نسبت به رویکرد جدید داعش هشدار داده و اعلام کرده است این رویکرد می‌تواند روش‌های در پیش گرفته شده برای مبارزه با اقدامات گروه‌های تروریستی را تغییر دهد.
 
منابع نیز تاکید کردند تعداد هلندی‌هایی که به همراه خانواده‌ها و کودکانشان اخیرا به سوریه و عراق سفر کرده‌اند، افزایش یافته است و تاکنون در فهرست سازمان اطلاعات هلند نام 170 عراقی که به سوریه و عراق به همراه خانواده‌هایشان سفر کرده‌اند، ثبت شده است که تمامی آنها به داعش پیوسته‌اند.
 
سازمان اطلاعات بلژیک نیز اعلام کرده است که در فهرست این سازمان اسامی 32 کودک بلژیکی ثبت شده است که کوچکترین آنها 12 سال سن دارد و آنها به همراه خانواده‌هایشان به داعش در عراق و سوریه پیوسته‌اند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------