آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

افتخار داعش به کشته و زخمی کردن 5200 نفر در ماه رمضان



 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل, داعش

گروه تروریستی داعش در نشریه هفتگی خود به کشته و زخمی کردن بالغ بر 5200 نفر در سراسر جهان در طول ماه رمضان از جمله در کشتار کلوب شبانه اورلاندو آمریکا افتخار کرد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روزنامه اکسپرس، گروه تروریستی داعش در تازه‌ترین شماره مجله هفتگی خود موسوم به "النبا" به کشته و مجروح کردن هزاران تن طی "عملیات‌های نظامی" در طول ماه مبارک رمضان مباهات کرده است.
 
این قربانیان شامل 49 کشته و 53 زخمی حمله عمر متین به کلوب شبانه همجنس‌گرایان در اورلاندوی آمریکا نیز می شود.
 
ارقام مذکور به طور مستقل بررسی نشده اما شامل قربانیان حملاتی که مستقیما توسط داعش سازماندهی شده و حملات دیگری که این گروه مسئولیتشان را قبول کرده، می‌شود.
 
داعش در یک تصویر اینفوگرافیک 14 حمله تروریستی در سراسر جهان از جمله در سوریه، عراق،‌ آمریکا و نقاط مختلف اروپا،‌ آسیا و آفریقا را فهرست کرده است.
 
یکی از این حملات حمله تروریستی مرگبار الکراده در عراق در تاریخ 3 ژوئیه است که حدود 300 کشته بر جای گذاشت.
 
همچنین داعش مسئولیت حمله لاروسی عبدالله را که در شهر پاریس یک مامور پلیس و دوست وی را کشته و این اقدام را به طور زنده از فیسبوک پخش کرد، بر عهده گرفت.
 
مساله تعجب برانگیز آن بود که داعش اشاره‌ای به حمله تروریستی در فرودگاه آتاتورک شهر استانبول که در ماه ژوئن انجام شده و 41 کشته برجای گذاشت، نکرده است.
 
از طرفی این گروه ادعا کرده که کشته و زخمی های حملاتش در ماه رمضان امسال به لحاظ مذهبی شامل 1988 شیعه، 965 کرد، 580 علوی سوری و 285 مسیحی غیر عرب می‌شوند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------