ادعای رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون: افشای ایمیل مقامات دموکرات، کار روسیه در حمایت از ترامپ بود



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل  ,رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون

 «رابی موک» رئیس ستاد انتخاباتی «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افشای ایمیل های شخصی مقام های این حزب در آستانه یک گردهمایی بزرگ ملی را کار «عوامل دولتی روسیه» عنوان کرد که با هدف حمایت از ترامپ صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای نشریه واشنگتن پست آمریکا، وی افزود: فکر نمی کنم که افشای این ایمیل ها در آستانه گردهمایی ملی حزب دموکرات اتفاقی بوده باشد.


وی درباره تعدیل مواضع ترامپ در قبال روسیه هشدار داد و اضافه کرد: همه شاهد بودیم که ترامپ حتی با ورود ناتو به مسأله روسیه مخالفت کرد. قرار دادن همه این رویدادها در کنار هم، تصویری آزاردهنده را شکل می دهد.


در مقابل، ستاد انتخاباتی ترامپ نیز با صدور بیانیه ای، اظهارات موک را «خنده دار» توصیف کرد و نوشت: این نشان می دهد که کلینتون حاضر به انجام هر کاری برای حفظ قدرت در نظام فاسد آمریکاست.


پایگاه اینترنتی ویکی لیکس روز جمعه ایمیل های شخصی مقام های ارشد حزب دموکرات را منتشر کرده بود که در این اسناد، از تلاش برخی از آن ها برای تخریب چهره «برنی سندرز» رقیب سابق کلینتون پرده برداشته شده بود.


در پی این رسوایی، «دبی واسرمن شولتز» رئیس کمیته ملی حزب دموکرات روز یکشنبه اعلام کرد که در پایان گردهمایی ملی حزب دموکرات از مقام خود استعفا می کند.


این گردهمایی از روز دوشنبه به وقت محلی (4 مرداد) به مدت چهار روز در فیلادلفیا برگزار خواهد شد. هیلاری کلینتون قرار است در این رویداد به عنوان نامزد رسمی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------