آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

سندرز در کنوانسیون دموکرات‌ها: کلینتون باید رئیس جمهور بعدی شود



 اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل , برنی سندرز

برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت در جریان نخسین شب کنوانسیون ملی دموکرات‌ها با اعلام حمایتش از هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016، تاکید کرد، کلینتون رئیس جمهوری خواهد شد که مسائل واقعی را درک می‌کند و آمریکا را متحد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه یو اس ای تودی، برنی سندرز، در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها گفت: متوجهم که بسیاری از مردم در سالن این کنوانسیون و در سراسر کشور از نتایج نهایی روند تعیین نامزدها ناامید شده‌اند. باید بگویم که هیچ کس بیشتر از من ناامید نشده است. اما امیدوارم تمامی طرفداران در سراسر کشور به دستاوردهای تاریخی که به دست آورده‌ایم، افتخار کنند. دوستان من، ما دست به دست یکدیگر یک انقلاب سیاسی را برای تغییر آمریکا آغاز کرده‌ایم و انقلاب ما ادامه دارد.

وی افزود: این انتخابات درباره این است که کدام نامزد مشکلات واقعی را که آمریکا با آن مواجه است، درک می‌کند و راه‌حل‌های واقعی را پیشنهاد داده است نه اینکه تنها مبالغه، دلالی ترس، توهین و یا تفرقه اندازی کند. کشور ما به رهبری نیاز دارد که زندگی خانواده‌های کارگر، کودکان، سالخوردگان، ضعفا و فقرا را بهبود بخشد و همه را با یکدیگر متحد کند.

سندرز ادامه داد: با این اقدامات هر ناظر بی‌طرفی به این نتیجه خواهد رسید که هیلاری کلینتون براساس عقاید و رهبری‌اش باید رئیس جمهور بعدی آمریکا شود.

سندرز در جریان سخنرانی‌اش کلینتون را در مسائل مهم از اقتصاد و بیمه تامین اجتماعی گرفته تا آموزش و محیط زیست برتر از دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دانست.

وی گفت: کلینتون می‌داند که حداقل حقوق و دستمزد باید افزایش یابد و سیاست انرژی نیازمند تغییر و اصلاح است در حالی که ترامپ به تغییر آب‌ و هوا که امری واقعی است، بی‌اعتنایی می‌کند. من و کلینتون درخصوص حمایت از دسترسی وسیع به بیمه تامین اجتماعی و شهریه دانشگاه‌های دولتی رایگان برای دانشجویانی که خانواده‌هایشان سالانه درآمدی برابر با 125 هزار دلار دارند به توافق رسیدیم. توافق ما از نظر هیچ کس پنهان نیست، ما دست به دست هم داده‌ایم تا ترقی‌خواهانه‌ترین پلتفورم را در تاریخ حزب دموکرات ایجاد کنیم. وظیفه کنونی ما این است که شاهد اجرای این پلتفورم توسط یک سنای دموکراتیک، یک مجلس نمایندگان دموکراتیک و ریاست جمهوری کلینتون باشیم و من هر کار بتوانم برای تحقق این مساله انجام می‌دهم.

در همین حال سندرز این ایده را که طرفدارانش به ترامپ رای خواهند داد، رد کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------