آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

اولاند باردیگر سفرش را لغو کرد



 اخباربین الملل,,خبرهای   بین الملل, اولاندو

کاخ الیزه روز سه شنبه اعلام کرد : فرانسوآ اولاند رئیس جمهوری فرانسه دیدار پیش بینی شده اش را از جمهوری چک به دنبال حمله به کلیسایی در نرماندی لغو کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس ، اولاند قرار بود 27 ژوئیه (ششم مرداد) دیداری رسمی از جمهوری چک داشته باشد. وی قرار بود با میلوش زمان همتای چک و همچنین ' بوهوسلاو سوبوتکا ' نخست وزیر این کشور ملاقات کند.


در ابتدا اولاند قرار بود در چارچوب سفر به چند کشور اروپا با هدف بحث در باره اصلاحات اتحادیه اروپا به دنبال رای مردم انگلیس به خروج از این اتحادیه، در بیستم ژوئیه ازجمهوری چک دیدار کند. ولی این دیدار نیز به دلیل حمله تروریستی شهر نیس لغو شده بود.


پیشتر طی روزسه شنبه، دو مرد مسلح پنج نفر را در کلیسایی در نرماندی به گروگان گرفته و کشیش کلیسا را سر بریدند.


مهاجمان بعدا کشته شدند. اولاند این حادثه را یک حمله تروریستی دانسته و افزوده است مهاجمان خود را رزمندگان داعش معرفی کرده اند.


گزارش های رسانه ها حاکی است که یکی از مهاجمان سعی کرد در سال 2015 از طریق ترکیه وارد سوریه شود ولی بازداشت و به فرانسه تبعید شد و بعدا زندانی شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------