آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

درخواست ترامپ از روسیه برای هک و افشای ایمیل های کلینتون



 اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل, ترامپ

 «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک کنفرانس خبری با رد هر نوع ارتباط با روسیه، از مسکو خواست که اگر پشت پرده هک سرور ایمیل های کمیته ملی دمکرات است، 30 هزار ایمیل مفقود شده کلینتون را افشا کند.

 به  گزارش  ایرنا به نقل از شبکه خبری «سی.ان.ان» وی همچنین گفت که هیچ گاه با پوتین صحبت نکرده است و هیچ ارتباطی با هک ایمیل های کمیته ملی حذب دمکرات ندارد.


ترامپ ادامه داد که مشخص نیست آیا روسیه پشت پرده این حمله سایبری بوده باشد و این حادثه را می توان به چین یا هر شخص دیگری ارتباط داد.


وی افزود : اما اگر کار روسیه است، این نشان می دهد که آن ها تا چه اندازه ارزش و احترام اندکی برای آمریکا قائل هستند.


ترامپ در بخش دیگری از صحبت های امروز خود با اشاره به اینکه اظهارات او باعث شده تا کلینتون از مواضع پیشین خود در قبال پیمان «مشارکت ترانس پاسیفیک» (TPP) عقب نشینی کند، گفت که کلینتون اگر وارد کاخ ریاست جمهوری شود، این توافق را که به زعم ترامپ به ضرر کسب و کار های آمریکایی است، به سرعت تایید می کند.


وی تاکید کرد که کلینتون از جانبداری کمیته ملی حزب دمکرات و تلاش مقام های این کمیته برای دسیسه چینی علیه «برنی سندرز» آگاه بوده است و سندرز تنها به این علت در مقام حمایت از کلینتون صحبت می کند که دیگر از بازی های سیاسی خسته شده است.


ترامپ در ادامه موضعی انتقادی گرفت و گفت که شب گذشته و در جریان گردهمایی ملی حزب دمکرات، صد ها نفر محل برگزاری همایش را ترک کردند و رسانه ها در این رابطه هیچ سخنی به میان نیاوردند.


نامزد حزب جمهوریخواه در بخش دیگری از صحبت های خود به ادعای مقام های دمکرات و به خصوص برنی سندرز درباره دستمزد کارمندان اشاره کرد و گفت اینکه آن ها می گویند وی قصد دارد تا حداقل حقوق ساعتی کارمندان را کاهش دهد، دروغی بیش نیست.


ترامپ تاکید کرد که حقوق ساعتی کارمندان را تا دست کم 10 دلار افزایش خواهد داد و در این زمینه به ایالت های آمریکا خودمختاری خواهد داد.


وی بار دیگر صحبت های خود را متوجه پناهجویان کرد و با اشاره به حمله های تروریستی در فرانسه، گفت که باید نظارت ویژه روی برخی مهاجران اعمال شود و همچنین از تکنیک های پیشرفته بازجویی برای مظنونان به اعمال تروریستی استقبال می کند.


شایان ذکر است ؛ پایگاه اینترنتی «ویکی لیکس» جمعه گذشته بخشی از ایمیل های مقام های کمیته ملی حزب دمکرات (DNC) را افشا کرد که نشان می داد آن ها در زمان رقابت های داخلی حزب برای تعیین نامزد انتخابات ریاست جمهوری، به صورت پنهانی از کلینتون حمایت و تلاش می کردند تا علیه «برنی سندرز» از دیگر گزینه های مطرح، توطئه کنند.


در شرایطی که کارشناسان و برخی مقام های آمریکایی این افشاگری را به روسیه نسبت دادند، کاخ کرملین هر نوع دخالت در امور داخلی آمریکا را مردود دانسته است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------