آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

ترامپ: تحریم‌های روسیه را لغو می‌کنم



 اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل, ترامپ

از سال 2014 تاکنون، آمریکا و اتحادیه اروپا و برخی از همپیمانان آنها، چندین دور تحریم علیه روسیه تصویب کردند و بخش‌های کلیدی اقتصاد این کشور را هدف قرار دادند و چندین شخصیت و نهاد این کشور را به دلیل الحاق کریمه به مسکو و آنچه که مداخله در سیاست داخلی اوکراین خوانده‌اند، تحریم‌ کرده‌اند.

نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات تحریم‌ها علیه روسیه را لغو می‌کند.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا روز چهارشنبه (دیروز) اعلام کرد در صورتیکه به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا برگزیده شود، «کریمه« را بعنوان یک قلمرویی از فدراسیون روسیه تلقی خواهد کرد و تحریم‌ها علیه مسکو را لغو خواهد کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش کرد، از سال 2014 تاکنون، آمریکا و اتحادیه اروپا و برخی از همپیمانان آنها، چندین دور تحریم علیه روسیه تصویب کردند و بخش‌های کلیدی اقتصاد این کشور را هدف قرار دادند و چندین شخصیت و نهاد این کشور را به دلیل الحاق کریمه به مسکو و آنچه که مداخله در سیاست داخلی اوکراین خوانده‌اند، تحریم‌ کرده‌اند.

روسیه به طور مکرر این اتهامات را رد کرده است و هشدار داده است که تحریم‌های غرب غیرسازنده است و ثبات جهانی را تضعیف می‌کند و در واکنش به این اقدامات نیز تحریم‌های غذایی بر برخی محصولاتی که از کشورهایی که مسکو را هدف تحریم‌ها قرار دادند، قرار داده است و واردات آنها به روسیه را ممنوع اعلام کرده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------