آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

ادعای رییس سابق حزب دموکرات آمریکا : ایران یک کشور مسلمان نیست!



 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,دموکرات آمریکا

هوارد دین از سیاستمداران تندروی حزب دموکرات آمریکا مدعی شد ایران نه تنها یک جمهوری اسلامی بلکه حتی یک کشور اسلامی هم نیست و بسیاری از مسلمانان جهان با رفتارهایی که حکومت ایران دارد، حتی دوست ندارند در چنین کشوری زندگی کنند.ادعای رییس سابق حزب دموکرات آمریکا : ایران یک کشور مسلمان نیست!

به گزارش عصر ایران هوارد دین فرماندار سابق ایالت ورمونت و رییس سابق مجمع ملی حزب دموکرات آمریکا در حاشیه حضورش در گردهمایی گروهک مجاهدین خلق (منافقین) در پاریس در مصاحبه ای با پایگاه خبری " بریتبارت نیوز" این ادعا را مطرح کرده است.

او در این مصاحبه مدعی شده است : من ایران را یک کشور مسلمان نمی دانم. چون رفتارهای حکومت ایران شبیه به رفتارهای مسلمانانی که من می شناسم و به آنها احترام می گذارم نیست و به همین خاطر فکر می کنم اکثریت بیش از یک میلیارد مسلمان جهان به خاطر رفتارهای حکومت ایران، حاضر و مایل نیستند در کشوری مثل ایران زندگی کنند.

او در مقایسه ایران با عربستان سعودی گفت :" البته عربستان هم مشکلاتی دارد اما از نظر من ایران بدتر از عربستان سعودی است.. دولت عربستان در گذشته از تروریست ها و حکومت های استبدادی حمایت کرده است اما فکر می کنم حمایت عربستان از تروریسم یک ازدواج مصلحتی بوده و حالا دولت سعودی  در حال پاک کردن سابقه حمایت خود از تروریسم است.

او با اشاره به اینکه مشروعیت حکومت ایران زمانی حاصل خواهد شد که یک دولت سکولار و متعهد به حقوق بشر و برابری زنان و مردان در آن به روی کار بیاید ، افزود:" من فکر می کنم ایران کنونی دورترین الگو به یک جمهوری اسلامی است... ایران کنونی یک نیروی مخرب برای جهان است. هیچ چیز خوبی در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و اساسا این حکومت یک جمهوری اسلامی نیست..."

گفتنی است این سیاستمدار تندرو آمریکایی با محفل منافقین در پاریس روابط گرمی دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------