۷ کشته در پی استفاده تروریست ها از مواد سمی در حلب



 اخباربین الملل,خبرهای بین الملل, داعش

یک مقام نظامی روس از برجاماندن ۷ کشته و انتقال ۲۰ نفر به بیمارستان ها در پی استفاده تروریست ها از مواد سمی در «حلب» سوریه خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، یک مقام نظامی روس روز چهارشنبه اعلام کرد که در پی استفاده تروریست های گروه «نورالدین الزنکی» از مواد سمی در حلب ۷ نفر کشته و بیش از ۲۰ نفر به بیمارستان ها منتقل شدند.

ژنرال «سرگی چفارکوف» تصریح کرد که این حمله روز سه شنبه در محله صلاح الدین در شرق حلب و از منطقه تحت سیطره گروه تروریستی «نورالدین الزنکی» که آمریکا از آنها به عنوان مخالفان معتدل یاد می کند، روی داده است.

این مقام نظامی روس خاطرنشان کرد که مرکز روسمی حمیمیم ویژه نظارت بر آتش بس در سوریه که مقر آن در حومه لاذقیه قرار دارد طرف آمریکایی را در جریان اقدام تروریست ها در استفاده از مواد سمی قرار داده است.

وی همچنین افزود که حدود ۴۰۰ نفر از غیرنظامیان از جمله ۷۶ کودک از کانال های امن برای خروج از مناطق تحت سیطره تروریست ها در حلب استفاده کرده اند و ۹۴ تروریست مسلح نیز خود را تسلیم کرده اند.

چفارکوف تصریح کرد که تروریست ها با تمام روش های ممکن از جمله تهدید به اعدام از خروج اهالی غیرنظامی از شرق حلب جلوگیری می کنند و اطلاعاتی به دست آمده است که تروریست ها زنان و کودکان انتحاری را برای انجام حملات مهیا کرده اند.

این نظامی روس در عین حال اعلام کرد که اوضاع شهر حلب همچنان بغرنج است و تروریست ها به بمباران شماری از مناطق حلب از جمله مرکز تجاری کاستلو و محله لیرمون با موشک انداز و خمپاره ادامه می دهند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------