آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

سخنگوی وزارت خارجه روسیه: آمریکا مدافع جلادان مردم سوریه است



 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل, سخنگوی وزارت خارجه روسیه

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با وحشتناک خواندن کشتار های گسترده غیرنظامیان سوری از سوی گروه های تروریستی تحت الحمایه واشنگتن، اعلام کرد: آمریکا مدافع و پشتیبان جلادها و حیوان هایی است که در حال قتل عام مردم سوریه هستند.

به گزارش ایرنا، خانم ماریا زاخاووا امروز (پنجشنبه) افزود: آمریکا و متحدانش همچنان از قاتلان زنان و کودکان در سوریه دفاع می کنند، در حالیکه آنان هر روز جنایت های بیشتری مرتکب می شوند.


شبکه تلویزیونی روسیه 24 به نقل از سخنگوی وزارت خارجه این کشور، گزارش داد: آمریکا و گروه کشورهای همپیمان ضد سوری، جنایت های گروه های به اصطلاح معارض میانه رو علیه ملت سوریه را نادیده می گیرند و دعوت های گسترده برای پایان دادن به کشتار و خونریزی ها را بی ارزش می کنند.


زاخارووا تاکید کرد: جنگجویان به اصطلاح میانه رو نورالدین الزنکی که پیش از این متهم به قتل زنان و کودکان در حلب شده بودند، دو روز پیش در تازه ترین اقدام در همین منطقه از تسلیحات شیمیایی استفاده کردند و این حیوانات بی رحم که از مواد سمی علیه غیرنظامیان استفاده می کنند، مورد حمایت آمریکا قرار دارند.


یوگنی زاگاینف معاون نماینده دائمی روسیه در نشست روز دوشنبه شورای امنیت سازمان ملل نیز با جنایت بار خواندن اقدام اخیر تروریست های گروه نورالدین الزنکی در قتل کودک 12 ساله فلسطینی در سوریه، اعلام کرد: در شرایط کنونی که کودکان سوری آگاهانه هدف بمباران های ائتلاف آمریکایی قرار می گیرند، می توان این اقدام ها را وحشی گری خواند.


مقام روسی با اشاره به قتل فجیع این کودک که فیلم سربریدن وی نیز در فضای مجازی پخش شد، گفت: آمریکا و متحدانش این گروه را میانه رو می دانند.


گروه گروه کشورهای غربی-عربی ضد سوری پنج سال پیش با جذب تندروترین تروریست های تکفیری و سازماندهی گروه های تروریستی مختلف از جمله داعش، جبهه النصره، احرارالشام و جیش الاسلام برای جنگ در سوریه، این کشور و عراق را گرفتار نبردهای داخلی کردند که تاکنون ده ها هزار کشته، میلیون ها آواره و ویرانی های گسترده برجای گذاشته است.


ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش نیز که در چارچوب مداخله میدانی و جنگی کشورهای ضد سوری شکل گرفته است، در بیش از دوسال گذشته نتوانسته ضربه های اساسی به گروه های تروریستی بزند و بیشتر مناطق مسکونی و اهداف ارتش سوریه بمباران می شود که زمینه تهاجم بیشتر تروریست ها را فراهم می کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------