آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پارلمان بریتانیا لایحه انتقال پناهجویان به رواندا را تصویب کرد

پارلمان بریتانیا با تصویب لایحه انتقال پناهجویان از این کشور به رواندا، مسیر قانونی برای این اقدام را هموار کرد. ریشی سوناک، نخست‌وزیر…

بد آموزی ترامپ برای کودکان



 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل, ترامپ

استفاده از کلمات توهین‌آمیز از سوی ترامپ برای یک کودک بدآموزی به همراه داشته است، صحبت های اسلام هراسانه و ن‍ژادپرستانه وی نیز عواقب بسیاری در جامعه آمریکا ایجاد کرده است.

بر اساس تحقیق صورت گرفته از سوی یک موسسه آمریکایی، روش سخنرانی توهین‌آمیز دونالد ترامپ بر کودکان نیز تأثیرگذار بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران در جریان یکی از گردهمایی های "دونالد ترامپ" نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا، در ایالت ویرجینیا، کودکی 10 ساله با صدای بلند به فحاشی علیه کلینتون، نامزد حزب دموکرات، پرداخت.

مادر این کودک پس از گردهمایی در پاسخ به خبرنگاران گفت که فرزندش حق دارد هرآنچه را می خواهد بیان کند؛ اما به دلیل سن کمش اجازه نداد رسانه ها با او مصاحبه کنند.

درحالی که استفاده یک کودک ده ساله از کلمات توهین آمیز، شاید برای ما بسیار شوکه کننده به نظر رسد؛ اما با توجه به رفتار، اخلاق و طرز صحبت کردن ترامپ، می توان انتظار داشت که طرفداران وی و کودکانی که تحت تاثیر او قرار می گیرند نیز ادبیات توهین آمیزش را مورد استفاده قرار دهند.

اگرچه استفاده از کلمات توهین‌آمیز از سوی ترامپ برای یک کودک بدآموزی به همراه داشته است، صحبت های اسلام هراسانه و ن‍ژادپرستانه وی نیز عواقب بسیاری در جامعه آمریکا ایجاد کرده است.

یک موسسه تحقیقاتی در جدیدترین بررسی خود اعلام کرد اقدامات و صحبت های ترامپ باعث افزایش خشونت در میان کودکان شده است. این موسسه در گزارش خود اعلام کرده در بحث های اخیر انتخاباتی میان کودکان، میزان استفاده از کلمات و واژگان توهین آمیز به سطح کم سابقه ای افزایش پیدا کرده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------