همسر ترامپ در مظان اتهام نقض قوانین مهاجرتی!



 اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,همسر دونالد ترامپ

ملانیا همسر دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آتی امریکا به نقض قوانین مهاجرتی و روادید این کشور متهم شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از پرس تی‌وی، ملانیا متهم شده در زمانی که کار خود را در نیویورک به عنوان مُدِل آغاز کرد، قوانین روادید را نقض کرده است. او رسماً این اتهام را رد کرده است.
 
ملانیا ترامپ، روز جمعه در بیانیه‌ای گفت: «همیشه از قوانین مهاجرتی امریکا پیروی کرده است.»
 
ملانیا گفته است که 20 سال پیش (سال 1996) به نیویورک آمده و کار خود را آغاز کرده است.
 
خانم ترامپ کار خود را به عنوانِ مدل در امریکا از سال 1996 آغاز کرد، اما انتشار عکسِ برهنه‌ای از او که در سالِ 1995 در نیویورک گرفته شده، این سوال را برانگیخته است که ملانیا در سال 1995 با چه ویزایی به امریکا سفر کرده و آیا اصلاً در آن سال به عنوان یک مهاجر اجازه کار داشته است یا خیر.
 
هنوز مشخص نیست که خانم ترامپ در سال 1995 دقیقاً از چه نوع ویزایی برای سفر به نیویورک به عنوان مدلِ عکاسی استفاده کرده است. کمپین ترامپ نیز در این زمینه سکوت اختیار کرده است.
 
در صورتی که ملانیا قوانین مهاجرتی امریکا را در سال 1995 نقض کرده باشد، این موضوع ممکن است برای دونالد ترامپ خیلی گران تمام شود چرا که وی مواضع سختگیرانه‌ای در قبال مهاجران غیرقانونی اتخاذ کرده است.
 
دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی امریکا مواضع سختگیرانه‌ای در قبال مهاجران اتخاذ کرده است.
 
ترامپ چندی پیش گفته بود: «آمریکا تحت محاصره مهاجران غیرقانونی قرار گرفته است. آنها مشاغل را از امریکایی‌ها می‌گیرند و در امریکا مرتکب جنایت می‌شوند.»
 
سازمان بین‌المللی مهاجرت در واکنش به این اظهارات ترامپ اعلام کرد: «این اظهارات ممکن است بیگانه‌هراسی را بیش از پیش افزایش دهد. اهریمنی جلوه دادن مهاجران قانونی و غیرقانونی نیز ممکن است سبب افزایش مشکلات آنها شود.»
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------