آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

این زن داعشی در کویت بازداشت شد (+عکس)



دستگاه امنیتی کویت از بازداشت یک فیلیپینی وابسته به گروه تروریستی داعش که برای یک عملیات تروریستی برنامه ریزی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العربیه، اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور کویت در بیانیه‌ای اعلام کرد، دستگاه امنیتی ویژه این کشور موفق به بازداشت یک زن فیلیپینی عضو داعش متولد 1984 میلادی در چارچوب عملیاتی پیش‌دستانه برای حفظ امنیت وجان شهروندان در این کشور خبر داد واعلام کرد  این زن متهم به وابستگی به داعش وبیعت با این گروه تروریستی و نیز آمادگی برای اجرای عملیاتی تروریستی است.

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل, داعش

طبق این بیانیه دستگاه امنیتی کویت موفق شد یک حساب ایمیلی که وی آن را مدیریت می‌کرد هک کند.

این زن فیلیپینی ماه ژوئن گذشته با ویزایی به عنوان مستخدم خانه وارد کویت شد و در ارتباطاتی که با شاخه داعش در لیبی می‌گرفت وجاسوسی‌هایش از اسم و لقب‌های مختلفی استفاده می‌کرد تا خود را از خطر شناسایی و کنترل از سوی دستگاه امنیتی کویت برهاند.

این متهم پس از دستگیری اعتراف کرد که خود را برای اجرای عملیات تروریستی در فرصتی مناسب آماده کرده و تنها منتظر بوده شرایط ووسایل لازم فراهم شود تا در این عملیات گروهی از شهروندان کویتی را هدف قرار داده و امنیت و ثبات در این کشور را بر همه بزند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------