آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

ویکی‌لیکس ایمیل‌هایی دارد که کلینتون را به زندان می‌اندازد؟



 اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل,ویکی‌لیکس

موسس سایت افشاگر ویکی‌لیکس در جریان مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه راشاتودی به سوالاتی درخصوص اینکه چطور ممکن است ایمیل‌های افشا شده اخیر کنواسیون ملی دموکرات‌ها هیچ ارتباطی با روسیه نداشته باشد و یا ارتباط هیلاری کلینتون با داعش، عربستان و روسیه چیست، پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، جولیان آسانژ، موسس سایت افشاگر ویکی لیکس در مصاحبه با شبکه راشاتودی گفت: دولت آمریکا در زمانی که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه بود از لیبی به عنوان مجرایی برای رساندن سلاح به دست افراط گرایان در سوریه استفاده کرد. این مساله نه تنها با طیفی از اطلاعات خام بلکه توسط گزارشگران تحقیقی در آمریکا و برخی از گزارشات آنها که در در روزنامه نیویورک تایمز نیز منتشر شده، کاملا ثابت شده است.

وی افزود: شرکت صنعتی فرانسوی " لافارژ" نیز در مساله سوریه دست داشته است. بیش از 350 ایمیل مربوط به این شرکت در بین ایمیل‌های منتشر شده ما درخصوص سوریه وجود دارد. تحقیقات صورت گرفته توسط روزنامه لوموند افشا می‌کند که آن‌ها به خاطر عملیات‌هایشان در مناطق مشخص به داعش پول و مالیات پرداخت کرده و در معاملات تجاری مختلفی با داعش همکاری داشته‌اند.

آسانژ ادامه داد: پول‌هایی از کمپانی لافارژ در سال‌های 2015 و 2016 میلادی وارد موسسه هیلاری کیلنتون شده است. در واقغ یک رابطه طولانی مدت میان کمپانی لافارژ و کلینتون وجود دارد. او یکی از اعضای هیئت مدیره این کمپانی است.

وی گفت: رابطه وسیعی نیز میان هیلاری کلینتون و عربستان سعودی در واقع میان موسسه کلینتون و عربستان وجود دارد. ریاض احتمالا بزرگترین اهدا کننده و بانی موسسه کلینتون است و در زمانی که کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا بود سیاست‌های صادرات تسلیحاتی‌اش کاملا به نفع عربستان بود.

آسانژ درخصوص ادعای هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه روسیه در هک کردن ایمیل‌های کنواسیون ملی دموکرات‌ها دست داشته نیز گفت: کلینتون قصد دارد انتشار ایمیل‌های اولیه ما را با ایمیل‌های هک شده کنواسیون دموکرات‌ها یا دیگر سازمان‌های سیاسی در آمریکا تلفیق کند.

وی افزود: ادعاهایی وجود دارد مبنی بر اینکه فردی اسناد و مدارک را به حالت پی.دی.اف (pdf) تغییر داده و زبان کامپیوتری که برای این کار استفاده شده، روسی بوده است. به نظر می‌رسد که یا روس‌ها در این مساله دست داشته‌اند یا فردی می‌خواهد به نظر برسد که روس‌ها در این اقدام دست داشته‌اند!

موسس سایت افشاگر ویکی لیکس که در سفارت اکوادور در لندن پناهنده شده است، ادامه داد: در حال حاضر ارتباط عمیق‌تری میان هیلاری کلینتون و روسیه وجود دارد تا میان دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با روسیه. در حال حاضر هیچ ارتباط قابل توجهی میان ترامپ و روسیه وجود ندارد.

اسناد و مدارک قاطعانه‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد افراد، کمپانی‌ها و دولت‌هایی که می‌خواستند کلینتون به عنوان وزیر امور خارجه تصمیماتی را اتخاذ کند که به نفع آن‌ها باشد، کمک‌های شایانی را به موسسه کلینتون کرده و یا با اطرافیان کلینتون معاملات تجاری قابل توجهی انجام داده‌اند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------